بازی‌های کریپتویی

آموزش بهترین روش برای دریافت، برداشت و فروش وات کوین (WAT)

توکن وات کوین (WAT) پلتفرم Gamee تلگرام، امروز در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست شد. کاربران این بازی که واجد شرایط دریافت ایردراپ بوده و تسک‌های لازم برای دریافت WAT را انجام داده باشند، می‌توانند به ربات گیمی مراجعه کرده و توکن‌های خود را به تون کیپر منتقل و همان جا به فروش برسانند. در این مطلب آموزش برداشت و فروش وات را قرار داده‌ایم.

خرید تون کوین برای پرداخت کارمزد

جهت برداشت وات از ربات و انتقال به تون کیپر به حدود ۰.۵ تون کوین جهت پرداخت کارمزد نیاز دارید. بنابراین، اگر این مبلغ را در همان کیف پولی که قبلاً به ربات گیمی وصل کرده‌اید، موجود ندارد، می‌توانید از صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس خریداری و به کیف پول تون کیپر خود منتقل کنید. اگر برای این کار به یک مطلب آموزشی نیاز دارید، می‌توانید مطلب راهنمای خرید تون کوین از نوبیتکس را بخوانید. برای انتقال تون کوین از نوبیتکس به تون کیپر نیز می‌توانید راهنمای واریز و برداشت TON در نوبیتکس را مطالعه کنید.

برداشت وات از ربات گیمی به تون کیپر

برای انتقال توکن وات کوین از ربات به تون کیپر، باید از قبل کیف پول خود را به بازی متصل کرده باشید. در غیر این صورت، حداقل فعلاً امکان برداشت ندارید. طبق معمول وارد ربات گیمی به آدرس t.me/gamee شده و از منوی پایین صفحه روی دکمه Watdrop کلیک کنید.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

سپس مطابق با تصویر زیر گزینه Claim را انتخاب کنید تا وارد ربات TokenTable شوید. در این ربات، روی دکمه Connect Wallet کلیک کنید. سپس از بین گزینه‌های موجود تون کیپر را انتخاب کنید. در محیط تون کیپر نیز باید روی Connect wallet بزنید تا به ربات گیمی متصل شود.

اگر از قبل کیف پول درست خود (همان کیف پول متصل به گیمی) را به توکن تیبل وصل کرده باشید نیاز به انجام دوباره این کار نیست. در غیر این صورت یک بار کیف پول قبلی را قطع کرده (Logout) و کیف پول جدید را جایگزین کنید.

در ادامه به توکن تیبل باز می‌گردید. حالا باید روی دکمه Claim Now بزنید. با این کار مجدد به تون کیپر هدایت می‌شوید. در تون کیپر یک بار اطلاعات تراکنش شامل کارمزد را مرور کرده و سپس فلش آبی پایین صفحه را به سمت راست بکشید. در نهایت پس از چند لحظه به محیط توکن تیبل بازگشته و پیام تصویر سمت راست به شما نمایش داده می‌شود که یعنی عملیات برداشت از ربات به تون کیپر موفق بوده و کمی بعد توکن‌های خود را در تون کیپر دریافت خواهید کرد.

فروش نات کوین در تون کیپر

فروش وات کوین در تون کیپر یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای فروش وات کوین، استفاده از بخش Swap در تون کیپر است. برای این کار، پس از دریافت توکن‌ها رد تون کیپر روی WAT بزنید. سپس گزینه Swap را انتخاب کنید. در ادامه باید مقداری که قصد فروش آن را دارید و همین‌طور توکنی که قصد دریافت آن در ازای فروش وات را دارید وارد کنید. سپس کارمزد و اطلاعات تراکنش را یک بار مرور کرده و در صورت تأیید روی Continue بزنید.

در ادامه مجدد اطلاعات مبادله از جمله کارمزد آن را مرور کرده و سپس روی دکمه Confirm بزنید تا تراکنش نهایی شود. با این کار وات کوین‌های شما در مقابل توکنی که انتخاب کرده‌اید (مثلاً تون کوین) به فروش رسیده و اگر به صفحه اصلی کیف پول باز گردید، مشاهده می‌کنید که از مجمودی وات کوین شما کم و به موجودی توکن مقابل اضافه شده است.

سوالات متداول

برداشت و فروش وات چقدر کارمزد نیاز دارد؟

جهت اطمینان بهتر است حدود ۰.۵ تون کوین در کیف پول متصل به بازی داشته باشید.

سریع‌ترین روش برای فروش وات کوین چیست؟

فروش وات کوین در بخش Swap کیف پول تون کیپر.

اگر از قبل کیف پول خود را به ربات وات کوین وصل نکرده باشیم چه اتفاقی می‌افتد؟

امکان دریافت توکن‌های خود را نخواهید داشت.

محمدامین علی‌یاری

از سال ۲۰۲۰ به‌عنوان نویسنده محتوا، خبرنگار و محقق توی فضای ارزهای دیجیتال و بلاکچین فعالیت می‌کنم. علاقه‌مند به پیداکردن پروژه‌های نوآورانه‌ای هستم که روی کاربردپذیری کریپتو تمرکز دارن. بعضی وقت‌ها ترید هم می‌کنم، اما بیشتر طرفدار سرمایه‌گذاری بلندمدت هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *