اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بازی‌های کریپتویی

همستر کامبت کی لیست می‌شود؟

بسیاری از کاربران بازی تلگرامی همستر کامبت بی‌صبرانه منتظرند تا توکن آن در صرافی‌ها و بازار اسپات لیست شود.

خلاصه خبر

  • توکن همستر‌ کامبت قرار است ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) لیست شود.
  • بعد از لیست شدن‌ در بازار اسپات، قیمت همستر کامبت مشخص خواهد شد.

بازی همستر کامبت یک بازی تلگرامی است که بیشتر از ۱۰۰ میلیون کاربر ماهانه دارد. این بازی با الهام از نات کوین راه‌اندازی شد اما خیلی زود توانست رکورد تعداد کارربان آن را بزند. به عبارت دقیق‌تر تعداد کل کاربران بازی همستر کامبت به بیش از ۳۰۰ میلیون نفر رسیده‌ است.

با این حال تمام این افراد در ایردراپ همستر کامبت واجد شرایط نشده‌اند. به عبارت دقیق‌تر تنها حدود ۱۳۰ میلیون کاربر در ایردراپ آن واجد شرایط شده‌اند. حدود ۲ میلیون نفر از هم ایردراپ آن به خاطر تقلب کردن‌ کنار گذاشته‌ شده‌اند. این اتفاق انتقادات کاربران زیادی را در پی داشت. علاوه بر این بسیاری از کاربران هم باور دارند که نحوه توزیع ایردراپ همستر کامبت عادلانه نبوده‌ است. شایان ذکر است که بازی مذکور قصد دارد حدود ۷۵ درصد از عرضه خود را طی ۲ ایردراپ بین کاربرانش توزیع کند.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

در هر صورت توکن همستر‌ کامبت قرار است ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در صرافی‌ها لیست شود. بعد از این اتفاق قیمت همستر کامبت هم مشخص شد و کاربران می‌توانند ارزش ایردراپ خود را به طور دقیق محاسبه کنند.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *