Polygon و Suku برای یک مجموعه‌ی پیشگامانه‌ی NFT در توییتر با هم همکاری می‌کنند. آن‌ها تنها در 48 ساعت 50000 NFT ساخته‌اند. این ابتکار توجه 18 میلیون کاربر را به خود جلب کرده است. این دو با رویکرد کاربرمحور، فراگیری بلاک‌چین را ترویج می‌کند.

خلاصه‌ی خبر

  • Polygon با شرکت وب3 Suku برای راه‌اندازی مجموعه‌ی NFT در توییتر همکاری می‌کند.
  • بیش از 50000 NFT در 48 ساعت ساخته شد و 18 میلیون کاربر را به خود جذب کرد.

راه‌اندازی مجموعه‌ی NFT در توییتر توسط پالیگان و سوکو

Polygon، راه حل معروف مقیاس‌پذیری لایه‌ی 2 اتریوم، با شرکت خدمات پرداخت وب3 Suku برای یک مجموعه‌ی نسخه باز NFT که به طور کامل در توییتر ساخته شده است، همکاری می‌کنند. این فرآیند شامل ایجاد توییت‌ها و تگ کردن Polygon و Suku توسط کاربران بود که منجر به ایجاد بیش از 50000 NFT در طول پنجره 48 ساعته شد.

کمپین NFT سوکو میلیون‌ها نفر را به خود جذب کرد!

به گزارش Suku، مجموعه‌ی رایگان NFT برای جشن گرفتن Polygon 2.0 راه‌اندازی شد و با موفقیت بیش از 48000 دانلود کیف پول را به دست آورد. از طریق این ابتکار، Suku و Polygon بیش از 88000 بار منشن شدند. این دو به 18 میلیون کاربر رسیدند و بیش از 22 میلیون ایمپرشن ایجاد کردند.

رویکرد کاربرمحور Suku و کیف پول Web3

برای تسهیل مدیریت NFT، سوکو به دارندگان NFT، کیف پول وب3 کاربرپسند خود را ارائه کرد که از طریق حساب‌های توییتر آن‌ها قابل دسترسی است. این رویکرد ساده، پیچیدگی‌های نصب NFT را حذف کرد و به فراگیری بلاک‌چین کمک کرد. کیف پول اجتماعی وب3 سوکو همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های کریپتو را به صورت آنی انجام دهند. کسانی که کیف پول ندارند می‌توانند با استفاده از دسته‌ی توییتر خود به عنوان آدرس کیف پول به آن دسترسی داشته باشند و به طور موثر یک سرویس انتقال ارز دیجیتال در توییتر ایجاد کنند.

افزایش پذیرش کریپتو با مقیاس‌پذیری Polygon

سوکو به طور استراتژیک بلاک‌چین سریع و مقیاس‌پذیر Polygon را برای تقویت پذیرش کریپتو و جذب کاربران جدید به فضای بلاک‌چین انتخاب کرد. این ابتکار مشوق‌های اضافی از جمله هزینه‌ی گس صفر برای ضرب NFT و دسترسی به کیف پول web3 بدون نیاز به عبارات اولیه یا کلیدهای خصوصی ارائه کرد. سوکو برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای گسترش به دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، ردیت، اینستاگرام و لینکدین دارد. سوکو به تلاش‌های خود برای افزایش دسترسی و پذیرش بلاک‌چین ادامه می‌دهد.