1
چرا باید حساب کاربری‌ام را بازیابی کنم؟
با توجه به اهمیت امنیت حساب کاربران، نیاز است برای اطمینان از دسترسی ایمن کاربران به حساب خود، دوباره مراحل احراز هویت در ورود به سایت انجام شود.
2
برای بازیابی حساب کاربری چه مدارکی نیاز دارم؟
ورود اطلاعات کدملی، شماره موبایل و تاریخ تولد برای بازیابی حساب کاربری شما الزامی است. بعد از وارد کردن این اطلاعات، شما رمز جدیدی برای حساب خود ایجاد می‌کنید و بعد از آن می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید.
3
چرا نمی‌توانم دارایی‌هایم را ببینم؟
دسترسی به حساب کاربری شما پس از اتمام فرآیند احراز هویت و ایمن‌سازی حسابتان در اختیارتان قرار خواهد گرفت. این فرآیند ممکن است برای برخی از کاربران قدری زمان‌بر تر شود و به محض اتمام، قابلیت مشاهده‌ی موجودی کیف‌پول در دسترس شما قرار می‌گیرد. لطفا تا تکمیل نمایش موجودی تمام کیف‌ پول‌ها شکیبا باشید. از صبوری و همراهی شما سپاس‌گزاریم.
4
چرا برای احراز پیامک دریافت نمی‌کنم؟
لطفا در صورتی که پیامک را در زمان معین دو دقیقه دریافت نکردید، روی درخواست دوباره کلیک کنید. ممکن است به دلیل شلوغی شبکه‌ی مخابرات، پیامک را با تاخیر دریافت کنید.
5
چطور می‌توانم دارایی‌هایم را از نوبیتکس برداشت کنم؟
به منظور اطمینان از ایجاد بستری امن و پایدار برای انجام عملیات رمزارزی کاربران، قابلیت‌های نوبیتکس به تدریج و با اولویت‌بندی نسبت به سرویس‌های با اهمیت بیشتر در دسترس قرار خواهند گرفت. تیم نوبیتکس در تلاش است تا امکان واریز و برداشت را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار دهد.
6
آیا می‌توانم رمزارز به کیف پولم واریز کنم؟
با توجه به در جریان بودن فرآیند انتقال دارایی‌ها از کیف پول‌های گرم نوبیتکس، تا اطلاع ثانوی از هر گونه واریز رمزارز به آدرس‌های نوبیتکسی بپرهیزید.
7
آیا دارایی‌های صرافی نوبیتکس از دست رفته است؟
حمله‌ی امنیتی صبح روز چهارشنبه ۲۸ خرداد، تعدادی از کیف پول‌های گرم نوبیتکس را تحت‌تاثیر قرار داده که موجب به سرقت رفتن بخشی از دارایی‌های این کیف‌ پول‌ها شده است. عمده دارایی‌های نزد نوبیتکس در کیف پول‌های سرد ذخیره شده که امن و غیرقابل‌نفوذ هستند. همچنین، موجودی تمام کیف پول‌های گرم نوبیتکس نیز برای پیشگیری از اقدامات مخرب به آدرس‌های امن منتقل شده است.
8
آیا دارایی کاربران نوبیتکس از دست رفته است؟
دارایی‌های کسر شده از کیف‌پول‌های گرم نوبیتکس، تاثیری بر موجودی کیف‌پول‌های نوبیتکسی کاربران نداشته و نوبیتکس مقادیر منتقل شده از کیف‌پول‌های گرم را از محل صندوق ذخایر خود در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
9
آیا ممکن است در روزهای آینده این حادثه دوباره تکرار شود؟
نوبیتکس ضمن بررسی کامل دلایل این حمله، اقدامات لازم برای پیشگیری از هرگونه حمله‌ی امنیتی را اتخاذ کرده است تا از تکرار هرگونه اقدام خرابکارانه جلوگیری شود.
10
تفاوت کلد‌ولت (کیف‌پول سرد) و هات‌ولت (کیف‌پول گرم) چیست و چطور بفهمیم موجودی ما تحت‌تأثیر قرار گرفته است یا خیر؟
بخش عمده دارایی کاربران نوبیتکس در کیف‌پول‌های سرد ذخیره‌سازی می‌شود. امکان دسترسی به کیف پول‌های سرد از طریق اینترنت وجود ندارد و به همین خاطر این نوع از کیف پول‌ها در برابر حملات سایبری مقاوم هستند. دسترسی غیرمجاز مرتبط با این حمله اما، به کیف پول گرم نوبیتکس مربوط می‌شود که سهم کمی از کل دارایی‌های موجود نوبیتکس دارد. از این رو عمده دارایی کاربران در امنیت کامل است. انتقال دارایی مابین کیف‌پول‌های گرم و سرد فعالیتی است که در قالب عملیات اجرایی پلتفرم نوبیتکس و برای حفظ امنیت دارایی‌ها انجام می‌شود و نیازی به انجام عملیات از جانب کاربران برای انتقال دارایی‌ها نیست. دارایی‌های کاربران در کیف‌پول‌های نوبیتکس به صورت مجزا از موجودی کیف‌پول‌های گرم مشخص و نگهداری می‌شود. لذا با انتقال دارایی‌ها از کیف‌پول‌های گرم نوبیتکس، هیچ تفاوتی در موجودی کیف‌پول کاربران ایجاد نشده و پس از پایداری مجدد سیستم، مقدار موجودی هر کاربر به صورت کامل در پنل کاربری قابل مشاهده خواهد بود.