خرید و فروش بیسیک اتنشن توکن
نمودار قیمت بیسیک اتنشن توکن
بازارهای معاملاتی بیسیک اتنشن توکن
نام بازار | آخرین قیمت | ارزش معاملات 24h | حجم معاملات 24h | |
---|---|---|---|---|
بیسیک اتنشن توکن / تومان BAT / IRT | 24,731 IRT +2.55٪ | 809,260,297 irt | 33,802 bat | خرید و فروش |
بیسیک اتنشن توکن / تتر BAT / USDT | 0.35 USDT +3.7٪ | 3,369.3766 usdt | 10,180.3 bat | خرید و فروش |
اپلیکیشن موبایل نوبیتکس
دانلود اپلیکیشنمقالات آموزشی بیسیک اتنشن توکن
تاریخچهی بیسیک اتنشن توکن
مدت زمان | قیمت | درصد تغییرات |
---|---|---|
بت (BAT) چیست؟
کاربران اینترنت به طور فزایندهای در حال آگاه شدن از خطرات امنیتی مرتبط با تبلیغات آنلاین هستند. در نتیجه بیشتر اوقات، آنها تمایل دارند تبلیغات ناخواسته را نادیده بگیرند که این موضوع به ضرر تبلیغکنندگان و ناشران است. با این تفاسیر یک طرف، کسب درآمد از طریق تبلیغات دیجیتال کمی دشوار شده است و وقتی شرکتهاروی به این نوع تبلیغات میآورند، بخش بزرگی از درآمد تبلیغات به سمت گوگل سرازیر میشود و از سوی دیگر، تبلیغ کنندگان و برندها میلیاردها دلار سرمایهگذاری میکنند اما با این حال کاملا مطمئن نیستند که به اهداف بازاریابی خود میرسند.
این مشکلی بود که باعث راه اندازی مرورگر بریو (Brave) در سال 2016 توسط برندان آیک (Brendan Eich) و برایان باندی (Brian Bondy) شد؛ دو شخصیت شناخته شده در بخش نرم افزار مرورگر اینترنت. این دو شخصیت با طراحی یک مرورگر و تعریف یک ارز دیجیتال به نام BAT راهحل جالبی برای این مشکل ایجاد کردند که در این مقاله به بررسی جنبههای مختلف آن از نحوه کارکرد تا مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت. اما پیش از اشاره به این جزئیات نحوه خرید و فروش ارز بت (BAT) در نوبیتکس را با هم مرور خواهیم کرد.
خرید و فروش ارز بت (BAT)
روشهای زیادی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله ارز بت (BAT) وجود دارد اما یکی از مطمئنترین و سادهترین راهها، استفاده از صرافیهایی است که حجم معاملات روزانه بالایی دارند. صرافی ارزهای دیجیتال نوبیتکس با در اختیار داشتن میلیونها کاربر، امکان انجام معاملاتی سریع و بیدغدغه را برای سرمایهگذاران فراهم میکند که در ادامه به طور کامل نحوه انجام معاملات توضیح داده خواهد شد.
ایجاد حساب کاربری در نوبیتکس
به عنوان اولین گام با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس و کلیک روی گزینه ثبت نام مراحل ایجاد حساب کاربری را آغاز کنید. (اگر از قبل در این صرافی حساب کاربری خود را ایجاد کردهاید روی گزینه ورود کلیک کنید)با کلیک بر روی گزینه ثبت نام به صفحه زیر هدایت خواهید شد و کافی است مراحل زیر را انجام دهید.
- شماره موبایل خود را وارد کنید.
- برای خود یک رمز عبور انتخاب کنید. در انتخاب رمز عبور دقت کنید که حتما از حروف انگلیسی استفاده کنید. رمز انتخابی میبایست حداقل 8 کاراکتر باشد و درون آن حتما از اعداد هم استفاده شده باشد. اما به طور کلی بهتر است بدانید بهترین رمز عبور حداقل 8 کاراکتر دارد که ترکیبی از حروف کوچک، حروف بزرگ، اعداد و سمبلها است.
- کپچای نشان داده شده را در کادر یادداشت کنید. در صورتی که این کپچا برای شما خوانا نیست، میتوانید با کلیک بر روی تغییر نوع کپچا (کادر سبز) به شکل دیگری این مرحله امنیتی را پشت سر بگذارید.
- اگر کد دعوت دریافت کردهاید آن را در این بخش وارد کنید. (این بخش در روند ثبت نام الزامی نیست)
- بخش قوانین و مقررات را مطالعه کنید تا از نحوه همکاری خود با صرافی نوبیتکس کاملا آگاه باشید. (کادر زرد)
- بعد از انجام این مراحل روی ثبت نام کلیک کنید.
- بعد از کلیک کردن بر روی ثبت نام به این صفحه منتقل میشوید. در این بخش باید کد شش رقمی را که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است در آن وارد کنید.
امکان ثبت نام از طریق گوگل هم میسر است (کادر قرمز). با استفاده از این گزینه برای ورود به حساب کاربری هر بار نیاز نیست که رمز عبور خود را وارد کنید اما در پروسه احراز هویت که در ادامه توضیح داده خواهد شد تفاوتی وجود ندارد.
احراز هویت
احراز هویت در تمام صرافیهای بزرگ دنیا امری پراهمیت و ضروری است. در واقع قوانین مالی هر کشور، صرافیها را ملزم میکند که اطلاعات هویتی مشتریان خود را دریافت کنند تا بدین ترتیب از جرایم مالی مانند پولشویی جلوگیری شود. صرافی نوبیتکس هم از این قاعده مستثنی نیست.
بعد از به پایان رسیدن مراحل اولیه ثبت نام به این صفحه منتقل خواهید شد.
در این صفحه تمام اطلاعات در مورد سطوح مختلف احراز هویت را مشاهده میکنید. اطلاعاتی مانند مقدار برداشت و واریز روزانه که در هر سطح متفاوت است و شما با ارتقای سطح احراز هویت خود، سقف برداشتهای خود را هم افزایش میدهید.
بعد از ورود به صفحه، روی ارتقا به سطح 1 کلیک کنید تا وارد این صفحه شوید.
در اینجا تمام اطلاعات هویتی خود را با دقت وارد کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات یکی از مدارک شناسایی درج شده در بخش "یکی از موارد زیر را انتخاب و بارگذاری کنید" انتخاب کنید و فایل با مشخصات گفته شده مربوط به همان مدرک را آپلود کنید.
پس از کلیک بر روی تایید، منتظر بمانید تا صرافی شما را نسبت به اتمام این مرحله مطلع کند. این مرحله عموماً بیشتر از 10 دقیقه زمان نخواهد برد. پیشنهاد میشود برای بالا بردن امنیت حساب کاربری خود از بخش تنظیمات، شناسایی دو عاملی و آنتی فیشینگ را هم فعال کنید.
پس از دریافت تایید نهایی از سمت صرافی، شما میتوانید معاملات ارزهای دیجیتال از جمله خرید دوج کوین، بیت کوین، اتریوم، تتر و تمام دیگر رمزارزهای موجود در این صرافی را معامله کنید.
خرید ارز بت (BAT) از نوبیتکس
بعد از تکمیل ثبت نام و احراز هویت حال سراغ نحوه انجام معاملات در صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس میرویم.
برای خرید ارز بت (BAT) ابتدا باید حساب کاربری خود را به تومان یا تتر شارژ کنید. به طور مختصر برای خرید ارز بت (BAT) میتوانید از گزینه معامله سریع یا معامله محدود استفاده کنید که با ورود به هر کدام از لینکها در ویدئویی به صورت دقیق تمام مراحل توضیح داده شده است.
فروش ارز بت (BAT) به نوبیتکس
فروش ارز بت (BAT) به نوبیتکس تفاوت زیادی با خرید آن ندارد. فروش هم به روشهای مختلفی امکانپذیر است.
به طور کل روشهایی که برای خرید و فروش میتوان از آنها استفاده کرد به این ترتیب است:
خرید/فروش سریع:
در این روش معامله شما به صورت آنی با قیمت همان لحظه بازار صورت میگیرد.
خرید/فروش معین:
در این شیوه شما قیمت مدنظر برای خرید و فروش را مشخص میکنید تا زمانیکه شخصی در طرف مقابل معامله با قیمت شما موافقت کند و معامله انجام شود.
حد ضرر:
حد ضرر (Stop Loss) به شما این اجازه را میدهد تا حداکثر میزان ضرر خود بر روی یک دارایی را انتخاب کنید. به عنوان مثال شاید شما نخواهید روی یک دارایی مثل ارز بت (BAT) بیش از 20 درصد ضرر کنید. با استفاده از گزینه حد ضرر، میتوانید قیمتی را که برای این منظور در ذهن دارید انتخاب کنید و اگر قیمت به آن نقطه برسد دارایی شما به صورت خودکار فروخته خواهد شد. استفاده از حد ضرر بستگی به استراتژی معاملاتی شما دارد و به طور کل یکی از مهمترین ابزار مدیریت سرمایه محسوب میشود.
OCO:
این نوع از معاملات هم ترکیبی از معاملات معین و حد ضرر است. به این ترتیب که علاوه بر حد ضرر، قیمت هدف برای فروش هم قابل انتخاب خواهد بود.
قیمت ارز بت (BAT)
بیسیک اتنشن توکن در سال 2017 با قیمت حدود 0.026 دلار توسط ICO وارد بازار شد. این توکن در ابتدای سال 2018 موفق شد به قیمت حدود 0.9 دلار برسد و رشدی حدوداً 34 برابری را به نسبت قیمت ICO تجربه کند. حدود 3 سال بعد از ثبت این قیمت ارز بت (BAT) موفق شد از این قیمت عبور کند و به حدود 1.5 دلار نزدیک شود. اما باز هم این بالاترین قیمت ثبت شده (ATH) این ارز دیجیتال محسوب نمیشود، چرا که در اواخر نوامبر 2021 این توکن قیمت 1.66 دلار را به عنوان بالاترین قیمت تاریخی خود تا به امروز ثبت کرد.
نگاهی به ارز بت (BAT)
بت یا همان بیسیک اتنشن توکن (Basic Attention Token) توکن بومی اکوسیستم بریو (Brave) است. با این تعریف مشخص میشود که ابتدا باید به سراغ تعریف پلتفرم بریو (Brave) برویم و بعد ارز بت (BAT) را مورد بررسی قرار دهیم.
بریو (Brave) چیست و چه ارتباطی با ارز بت (Basic Attention Token) دارد؟
بریو (Brave) مرورگری است که با تمرکز بر حریم خصوصی کاربر، او را از تبلیغات شخص ثالث محافظت میکند. در این مرورگر ناشران، تبلیغکنندگان و کاربران همگی به هم کمک میکنند که بیشترین ارزش تولید شود. توکن بت و مرورگر بریو (Brave) به کمک همدیگر تلاش در حل مشکلی بنیادی در دنیای دیجیتال امروز دارند.
برای مثال، امروزه کاربران در حال آگاهتر شدن نسبت به سوء استفاده از اطلاعاتشان توسط رسانههای اجتماعی بزرگ مانند فیسبوک هستند. این واقعیت که بیش از 600 میلیون دستگاه موبایل و دسکتاپ اکنون از نرمافزارهای بلاککننده تبلیغات استفاده میکنند، گواه این ادعاست.
اینگونه به نظر میرسد که این صنعت دیگر قادر به هماهنگی مشوقها بین تبلیغکنندگان ، ناشران و کاربران نیست. اکوسیستم تبلیغات دیجیتالی پر از سوء استفاده از دادههای شخصی کاربران و گزارشهای نادرست از تعامل کاربر شده است.
دقیقاً همینجاست که بریو (Brave) و بیسیک اتنشن توکن وارد میشوند و میان کاربران تقاضا ایجاد میکنند. این تقاضا بر اساس موارد زیر شکل میگیرد:
- تبلیغکنندگان به منظور دیدهشدن تبلیغاتشان توسط کاربران، به ناشران توکن BAT پرداخت میکنند.
- کاربران زمانی که تبلیغات را میبینند ارز بت دریافت میکنند. اینکه چقدر کاربر به تبلیغات توجه کرده است توسط مرورگر Brave با استفاده از یادگیری ماشین (Machine Learning) نظارت میشود. علاوه بر این اطلاعات شخصی و محرمانه هم به خوبی محافظت میشود.
- تبلیغکنندگان میتوانند با طراحی سیستمی دقیق بر پایه مشوق مناسب برای کاربر، نتیجه بهتری دریافت کنند.
توجه یا همان Attention به چه شکل اندازهگیری میشود؟
Brave رویکردی منحصر به فرد برای اندازهگیری توجه (Attention) در سطح مرورگر را اتخاذ کرده است. به این معنا که تعامل کاربر با تبلیغات مربوطه را در یک سربرگ فعال (Active Tab) در زمان واقعی (Real time) بر اساس اسکرول کردن کاربر در زمان پخش شدن محتوا، ردگیری میکند.
مرورگر یک نمره توجه (َAttention Score) را بر اساس اینکه آیا یک صفحه حداقل 25 ثانیه مشاهده شده است یا خیر و همینطور کل مدت زمانی که در آن صفحه صرف میشود، محاسبه میکند. سایر داده ها (مانند نوع محتوای مشاهده شده) هم محاسبه و به سیستم دفتر کل بریو (Brave Ledger) ارسال میشود که پرداختها را بر اساس نمره توجه نهایی به ناشر و کاربر انجام میدهد.
این فرآیند، BAT را قادر می سازد تا به طور موثر توجه کاربر را اندازهگیری کند و به طور دقیق به ناشران و کاربران پاداش دهد. این شرکت با استفاده از فناوری یادگیری ماشین تلاش دارد فعالیت کاربران را به شکل دقیقتری بررسی کند تا بتواند تبلیغات مرتبطتری را نمایش دهد و به این ترتیب سهم بزرگتری از بازار را در اختیار بگیرد. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا میکند که بدانیم امروزه خدمات تبلیغات دیجیتال از کوکیها و سایر ردیابهای شخص ثالث استفاده میکنند که اغلب با ارائه تبلیغات برای محصولاتی که کاربران قبلا خریداری کردهاند، شکست میخورند.
تاریخچه و تیم ارز بت (BAT)
مرورگر Brave در سال 2017 توسط Brendan Eich بنیانگذاری شد. از سابقه این فرد که از همموسسان فایرفاکس و خالق زبان برنامهنویسی جاوا اسکریپت است، مشخص است که در توسعه یک نرمافزار انقلابی چقدر میتوان روی آن حساب کرد. جالب است بدانید در همان سالی که Brave خلق شد، توکن BAT موفق شد در فروش اولیه توکن (ICO) خود در کمتر از 30 ثانیه حدود 35 میلیون دلار سرمایه جذب کند.
دیگر افراد مهم تیم این پروژه عبارتند از:
- Brian Bondy: همموسس و توسعهدهنده ارشد Brave که سابقه توسعه پلتفرم آموزشی Khan Academy و همینطور Mozilla و Evernote را در کارنامه دارد.
- Yan Zhu: مدیر ارشد امنیت اطلاعات
- Holi Bohren: مدیر ارشد مالی
دفتر مرکزی BAT در سانفرانسیسکو قرار دارد و دفتر دیگری هم در لندن مشغول به فعالیت است. از دسامبر 2019 نیروی کاری این تیم از 100 نفر عبور کرده است.
توکنومیک ارز دیجیتال بت (BAT)
بیسیک اتنشن توکن دارای حداکثر عرضه (Maximum Supply) معادل 1.5 میلیارد توکن است. این مقدار بدون انتقال به قرارداد هوشمند جدید قابل افزایش نیست. در حال حاضر تقریبا تمام این توکنها در گردش است.
در فروش اولیه توکنهای BAT، تعداد 1 میلیارد توکن به سرمایهگذاران فروخته شد. 200 میلیون توکن در استخر توسعه مرورگر Brave قفل شد و 300 میلیون باقیمانده هم برای استخر رشد کاربر (User Growth Pool) کنار گذاشته شد. البته از نوامبر 2020 هر دو استخر اشاره شده تقریبا خالی هستند.
چه عواملی ارز بت (BAT) را منحصر به فرد میکند؟
ارزشمندی توکن BAT زمانی مشخص میشود که آن را به عنوان یک وسیله پرداخت برای انجام کمپینهای بازاریابی و تولید محتوا در نظر بگیریم. جایی که هم کاربران و هم ناشران و تبلیغکنندگان میتوانند بهره بیشتری دریافت کنند.
کاربران از یک سو اطمینان بیشتری از حفظ اطلاعات شخصی خود دارند و علاوه بر این بابت دیدن تبلیغات توکن دریافت میکنند و از طرف دیگر تبلیغکنندگان قادر به طراحی کمپینهای موثرتر و کمهزینهتری هستند.
به این ترتیب با فراگیری بیشتر مرورگر Brave احتمال خرید این توکن هم افزایش پیدا خواهد کرد.
فرصتها و چالشها
بر اساس مطالبی تا اینجا گفته شد میتوان فرصتها و چالشهای پیشرو در مورد این پروژه را بررسی کرد.
مزایا و فرصتها
- در یک مدل بلاکچینی واقعی، بیسیک اتنشن توکن (BAT) قصد دارد واسطههایی که فضای تبلیغات دیجیتالی را آلوده کردهاند، با شبکهای غیرمتمرکز متشکل از ناشران، تبلیغکنندگان و کاربران جایگزین کند. در این شیوه 3 گروه مذکور به شکلی موثرتر نیازهای همدیگر را برطرف میکنند.
- تیم این پروژه را میتوان بزرگترین نقطه قوت آن دانست. شخصیتهایی مانند آیک و باندی که در خلق تکنولوژیهای انقلابی دستی بر آتش داشتهاند.
- مرورگر Brave به دلیل ویژگی بلاک کردن تبلیغات توانایی ارائه سرعت بیشتری نسبت به دیگر مرورگرها را دارد.
- مرورگر Brave علاوه بر اینکه حریم خصوصی کاربر را حفظ میکند، قادر است میزان توجه کاربر را در زمان واقعی (Real time) اندازهگیری کند.
- اینکه مردم از در خطر بودن اطلاعات خود در برابر تبلیغات آگاهتر شدهاند خود فرصت دیگری برای این پروژه محسوب میشود.
معایب و چالشها
- اولین چالش بزرگ بر سر راه این پروژه، حضور رقبایی قدیمی و بزرگ مانند گوگل، سافاری و فایرفاکس است که بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دادهاند.
- تبلیغکنندگان هنوز هم ممکن است با تبدیل کاربران به مشتریان پرداختکننده با چالشهایی روبرو باشند. به نظر میرسد پروفایل یک کاربر مرورگر Brave کسی است که:
- در حال حاضر از یک مسدودکننده تبلیغات استفاده میکند یا علاقهمند به استفاده از آن است
- به دنبال تجربه سرعت بیشتر در مرورگر خود میگردد.
- به دنبال درآمدزایی از دیدن تبلیغات است
- میخواهد تبلیغات مرتبطتری را ببیند
- میخواهد در داده های تلفن همراه صرفهجویی کند
در واقع این پروژه دقیقاً نمیداند با کدامیک از این افراد سروکار دارد و کدام ویژگی کاربر این مرورگر را به خوبی توصیف میکند. پس شاید باید فرض کرد که دسترسی به یک مسدودکننده تبلیغات مهمترین عامل خواهد بود.
با این حال، برای اینکه Brave به تبلیغکنندگان، نرخ بازگشت بالاتری ارائه دهد،باید کاربرانی را جذب کند که مایل به پرداخت هزینه محصولاتی باشند که از طریق تبلیغات به آنها نمایش داده میشود. حتی برای افرادی که این سرویس صرفاً برای کسب توکن با مشاهده این تبلیغات استفاده میکنند.
به طور کلی، افرادی که علاقهمند به مشاهده تبلیغات صرفاً جهت کسب درآمد هستند معمولا مایل به پرداخت هزینه برای محصولات تبلیغ شده نیستند. این میتواند برای تبلیغکنندگانی که امیدوارند مشتریان واقعی را جذب کنند و فروش خود را با استفاده از Brave افزایش دهند، نگرانکننده باشد.
بهترین کیف پولها برای نگهداری ارز بت (BAT)
مشخصاً بهترین راه برای نگهداری ارزهای دیجیتال، استفاده از کیفپولهایی است که کلید خصوصی آن در اختیار خود کاربر قرار داشته باشد. در واقع فلسفه وجودی ارزهای دیجیتال همین است که نهادهای واسطه از بین بروند و کاربر کنترل کامل دارایی خود را در دست بگیرد.
به این منظور کیفپولهای مختلفی برای کاربردهای مختلف طراحی و خلق شدهاند که با توجه به مقدار ارزهای دیجیتال کاربر، مدت زمان نگهداری، امنیت و … قابل انتخاب هستند. اما به صورت کلی کیفپولها به دو دسته اصلی تقسیم میشوند که عبارتند از کیف پولهای گرم (نرم افزاری) و کیفپولهای سرد (سخت افزاری).
در ارتباط با ارز بت (BAT) لازم به ذکر است که این توکن بر روی شبکه اتریوم توسعه داده شده است و یک توکن ERC20 به شمار میآید. به همین دلیل هر کیف پولی که از شبکه اتریوم پشتیبانی کند قادر به نگهداری این ارز دیجیتال خواهد بود.
کیف پولهای گرم برای نگهداری ارز بت (BAT)
کیفپول گرم به کیفپولهایی اطلاق میشود که همواره به اینترنت متصل هستند. به زبان سادهتر کیفپولهایی به صورت افزونههای مرورگرها، اپهای روی گوشی یا دسکتاپ همگی به عنوان کیفپولهای گرم شناخته میشوند. این کیفپولها عموماً زمانی استفاده میشوند که مقدار قابل توجهی از ارزهای دیجیتال نگهداری نمیشود. به دلیل اتصال این کیفپولها به اینترنت همواره در معرض هک شدن هستند.
پروژه BAT خود یک کیفپول اختصاصی توسعه داده است که نام آن Upholdاست. این کیفپول در هماهنگی کامل با مرورگر Brave عمل میکند و پاداشهای کاربران درون این کیف پول واریز میشود. بنابراین این کیفپول برای افرادی که قصد درآمدزایی از آن را دارند پیشنهاد میشود. اما همانطور که اشاره شد تمام کیفپولهایی که از شبکه اتریوم پشتیبانی میکنند قادر به نگهداری این توکن هستند. 2 نمونه از بهترین کیفپولهای گرم برای نگهداری ارز BAT عبارتند از:
تراست ولت (Trust Wallet)
این کیف پول که به صورت اپ بر روی گوشیهای اندرویدی و IOS نصب میشود و محیط کاربری ساده و امنیت خوبی را برای کاربر فراهم میکند. از دیگر کاربردهای این کیفپول میتوان به امکان خرید و فروش و اتصال راحت به صرافیهای غیرمتمرکز اشاره کرد.
متامسک (Metamask)
متامسک بدون شک شناخته شدهترین کیفپول در بین فعالان بازار ارزهای دیجیتال محسوب میشود. این کیف پول علاوه بر گوشیهای اندرویدی و IOS، به صورت افزونه بر روی مرورگرهای اینترنت هم قابل نصب است.
یکی از مهمترین ویژگیهای این کیفپول بروزرسانیهای آن بر اساس نیاز روز کاربران است. تیم توسعهدهنده این کیفپول با درک و رصد روزانه نیازهای کاربران، به صورت مداوم در حال بروزرسانی این کیفپول است.
کیف پولهای سرد برای نگهداری ارز بت (BAT)
کیف پولهای سرد یا همان کیفپولهای سختافزاری عموماً زمانی استفاده میشوند که کاربر قصد دارد مقدار زیادی از ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم، BAT یا … را نگهداری کند و امنیت برای او حرف اول و آخر را میزند. این کیفپولها شبیه به فلش مموری هستند و در زمانی که به رایانه متصل نباشند هیچگونه حمله سایبری به آنها قابل انجام نیست. به همین دلیل در حال حاضر امنترین نوع کیفپول محسوب میشوند.
2 نمونه از برترین کیفپولهای سرد برای نگهداری ارز بیسیک اتنشن توکن (BAT) عبارتند از:
لجر (Ledger)
شرکت لجر که کار خود را در سال 2014 آغاز کرد ابتدا شروع به ساخت این کیفپولها برای بیت کوین کرد. برای استفاده از این کیفپول میبایست از طریق نرمافزار دسکتاپی با نام Ledger Live استفاده کرد. از مزایای کیف پول لجر میتوان به امنیت بالا، محیط کاربری ساده، پشتیبانی از شبکهها و ارزهای دیجیتال مختلف اشاره کرد.
ترزور (Trezor)
کیفپول سختافزاری ترزور وان (Trezor One)، در سال 2014 توسط SatoshiLabs به بازار عرضه شد. ترزور هم مانند لجر بهترین کیفپولهای سختافزاری را روانه بازار میکند و علاوه بر امنیت بالا، راحتی کاربری را هم برای کاربر مهیا میکند. مشهورترین کیفپول این شرکت با نام Trezor One شناخته میشود.
بهترین زمان برای خرید ارز بت (BAT)
به طور کل زمان خرید هر دارایی به فاکتورهای زیادی مانند شرایط اقتصادی دنیا، وضعیت کنونی آن دارایی، مسیری که قیمت در آن قرار دارد و از همه مهمتر استراتژی معاملهگر بستگی دارد. بنابراین در مورد بهترین زمان خرید نمیتوان یک نسخه واحد را برای تمام افراد پیچید.
به این ترتیب بهتر است برای خرید ارز بت (BAT) یا هر رمزارز دیگری حتما استراتژی مشخصی داشته باشید که عوامل مختلف را پوشش داده باشد.
نتیجهگیری
توکن BAT با ارائه یک راهکار نوین در حوزه تبلیغات دیجیتال، امکان تعامل مستقیم بین کاربران، تبلیغگران و ناشران را ایجاد میکند. با مدل توجه اساسی یا همان Basic Attention ارز بت BAT به کاربران این امکان را میدهد تا به تبلیغاتی که میخواهند توجه کنند و در عوض به عنوان پاداش توکن BAT دریافت کنند. این سیستم، نه تنها تجربه تبلیغات کاربران را بهبود میبخشد بلکه به تبلیغگران هم این امکان را میدهد که به صورت مستقیم با جمعیت هدف خود ارتباط برقرار کنند.
یکی از مزایای بارز این رویکرد، حفظ حریم شخصی کاربران است. از طریق تکنولوژی بلاکچین، BAT به کاربران این اطمینان را میدهد که اطلاعات شخصیشان به صورت کامل متعلق به آنها باقی میماند و تنها زمانی که انتخاب میکنند، در تبلیغات شرکت میکنند. این ارتباط مستقیم با کاربران میتواند به عنوان عامل محرک برای جذب افراد حساس به حفظ حریم شخصی به این پروژه تبدیل شود.
از دیگر جوانب مثبت توکن BAT میتوان به توسعه مرورگر Brave اشاره کرد. این مرورگر با تمرکز بر حریم شخصی، سرعت بالا و قابلیتهای امنیتی برجسته، به کاربران این امکان را میدهد که تجربه اینترنتی خود را بهبود بخشند. این ترکیب از مرورگر امن با توکن BAT، افراد را به سمت یک تجربه تبلیغاتی متفاوت و مطابق با ترجیحات شخصیشان سوق میدهد.
در نهایت، آینده توکن BAT به نظر میرسد که با توجه به تلاشهای بیشتر در توسعه و بهبود مدل تبلیغاتی خود میتواند در صنعت تبلیغات دیجیتال تأثیر گذار باشد و الگویی نوین را در این حوزه ایجاد کند.