اخبار ارزهای دیجیتال

نسخه‌ 2 گالا یا GALA(v2)$ در تاریخ 15 می، عرضه می‌شود

در تاریخ 15 می، گالا نسخه‌ی 2 یا GALA(v2)$، توکن جدید و بهبود‌یافته‌ی اکوسیستم Gala Games با نسبت 1 به 1 به تمام دارندگان $GALA عرضه می‌شود. آنچه در ادامه می‌خوانید توضیحات گالا گیمز در خصوص این رویداد است:

با ادامه‌ی روند رو به رشد و تکاملی اکوسیستم گالا گیمز، عرضه‌ی قریب‌الوقوع $GALA(v2) را در تاریخ 15 می اعلام می‌کنیم. این ارتقاء قرارداد اتریوم برای توکن گالا، مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و بهبود‌ها از جمله مکانیسم‌های توکن‌سوزی بهبود یافته است و پیشرفت‌های امنیتی و قابلیت ارتقاء در آینده را با خود به همراه خواهد داشت. با نگاهی فراتر از افق، تیم ما متعهدانه تلاش می‌کند تا $GALA و اکوسیستم Gala Games همچنان در خط مقدم فناوری و کاربرد بلاک‌چین باقی بماند.

عرضه‌ی توکن $GALA(v2)

در پیش‌بینی راه‌اندازی $GALA(v2)، برنامه‌ریزی ما به گونه‌ای بوده است که تمام کاربرانی که توکن $GALA(v1) را در شبکه اتریوم نگه می‌دارند به طور خودکار توکن جدید $GALA(v2) را به نسبت مستقیم 1:1 دریافت کنند. پس از این عرضه، $GALA(v1)  دیگر پشتیبانی نخواهد شد. اطمینان داشته باشید که ما به طور فعال با صرافی‌های طرف قرارداد خود در ارتباط هستیم تا انتقال راحت و بی‌دردسری را رقم بزنیم. ما از پیش با اکثر شرکای خود در تماس بوده‌ایم، اما اکیداً توصیه می‌کنیم که $GALA خود را در کیف پول خود ذخیره کنید تا مطمئن شوید که عرضه‌ی توکن جدید مستقیماً به شما تحویل داده می‌شود.

توجه: شما باید $GALA خود را از هر استخر نقدینگی یا قرارداد هوشمند قبل از اسنپ‌شات در 15 مه حذف کنید، زیرا ما نمی‌توانیم تضمین کنیم که $GALA دراپ شده در قراردادهای استخر نقدینگی قابل بازیابی است. ایمن بودن بهتر از متضرر شدن است.

با نزدیک شدن به این نقطه‌ی هیجان‌انگیز، متعهد می‌شویم که شما را با به‌روزرسانی‌ها و اطلاعیه‌های منظم در جریان قرار دهیم. برای دریافت آخرین اطلاعات در مورد این تغییر عظیم در اکوسیستم گالاگیمز، کانال‌های رسمی ما را دنبال کنید.

ما از جامعه‌ی وفادار خود که در طول این راه طولانی همواره ما را حمایت کرده است متعهدانه حمایت خواهیم کرد. ما آینده‌ای روشن برای $GALA و پروژه‌هایی که بر مبنای آن ساخته خواهند شد پیش‌بینی می‌کنیم. این عصر جدید برای گالا، راه را برای یک اکوسیستم موفق و پررونق که سود آن به همه‌ی شرکت‌کنندگان خواهد رسید هموار می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *