اخبار ارزهای دیجیتال

آیا اخبار منفی سد راه بیت کوین خواهند بود؟

به گفته یک تحلیل‌گر معروف بازار ارز‌های دیجیتال، علیرغم اخبار نامطلوب، بیت‌کوین (BTC) همچنان به حرکت قدرتمند خود ادامه می‌دهد.

Jason Pizzino یک معامله‌گر محبوب رمزارز با بیش از 284000 مشترک یوتیوب در ویدیوی جدید خود، اظهار داشت که به نظر می‌رسد هم بیت‌کوین و هم بازار سهام تحت تأثیر اخبار منفی اقتصادی قرار نگرفته‌اند.

پیزینو همچنین تاکید کرد که بیت‌کوین توانسته است با وجود احتمال رکود اقتصادی و سقوط بانک‌ها، موقعیت خود حفظ کند.

نزدیک به دو ماه است که بیت‌کوین با قیمتی بیش از 25000 دلار معامله شده است. با وجود همه اخبار بدی که در بازارها دیده‌ایم، هیچ چیز نمی‌تواند مانع رسیدن بیت‌کوین به 30000 دلار، 40000 دلار یا شاید حتی 50000 دلار در سال جاری شود.

حتی بازارهای سهام نیز اخبار ناخوشایند، عوامل بنیادی بد، رکودهای در حال وقوع، نرخ سود ثابت، سقوط بانک‌ها و تعیین بالاترین قیمت‌ها برای سال را از سر خواهند گذراند.

جیسون پیزینو، معتقد است سرمایه‌گذارانی که امیدوارند بیت‌کوین (BTC) را با قیمتی پایین‌تر خریداری کنند، ممکن است فرصت این کار را نداشته باشند. پیزینو توضیح داد که بیت‌کوین در اوایل سال جاری چندین شاخص نزولی را تحمل کرده است که نشان می‌دهد این دارایی ممکن است به زودی به محدوده 32000 تا 42000 دلار برسد. بنابراین، به عقیده‌ی پیتزینو انتظار برای کاهش قابل توجه قیمت ممکن است تصمیم عاقلانه‌ای نباشد.

اگر مردم منتظر قیمت‌های پایین‌تر هستند، چیزی که بازار به ما می‌گوید این است که بیت‌کوین در این مرحله پایین نمی‌آید.

هنگامی که شما یک سیگنال نزولی بسیار قوی دارید که در 50% شکست می‌خورد که در اینجا با 19500 دلار انجام شد، و همچنین با وجود اخبار نزولی مهمی مانند سقوط موسسات مالی بزرگی از قبیل بانک سیلیکون ولی، Credit Suisse، Deutsche Bank و دیگران، نشان می‌دهد که بیت‌کوین در این مرحله می‌تواند در برابر رویداد‌های منفی مختلف مقاومت کند.

هنگامی که سیگنال نزولی با شکست مواجه می‌شود و قیمت، بالاتر از آن شکسته می‌شود، یعنی به احتمال زیاد باید منتظر سیگنالی قدرتمند به سمت بالا بود.

پس از اینجا چه اتفاقی محتمل است؟ شاید ما شاهد قیمت‌های 32000 دلار، 34000 دلار، و یا حتی شاید 42000 دلار باشیم، خواهیم دید.

البته ناگفته نماند که بیت‌کوین در زمان نگارش این خبر 27870 دلار معامله می‌شود که طی 24 ساعت گذشته 3.8 درصد کاهش داشته است؛ اما همچنان می‌توان روند بازار ارزهای دیجیتال را مثبت‌تر از اخبار اقتصادی جهانی ارزیابی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *