لویی ویتون از NFTهای 41000 دلاری برای مشتریان خاص خود رونمایی کرد
لویی ویتون در حال عرضهی تعدادی محدود از NFT به نام “Treasure Trunks” با قیمت هر کدام 41000 دلار است. این NFTهای انحصاری، همراه با ترانکهای فیزیکی، به مشتریان سطح بالا دسترسی به تجربیات سفارشی و عرضهی اولیه محصولات را میدهند.
خلاصهی خبر
- سری “Treasure Trunks” با الهام از جامهدان نمادین Louis Vuitton، به تعداد کمی NFT محدود خواهد شد که تخمین زده میشود چند صد تا باشد.
- NFTها به صورت سولباند هستند، به این معنی که نمیتوان آنها را معامله کرد یا بین افراد منتقل کرد.
معرفی سری NFTهای “Treasure Trunks” برای مشتریان خاص
لویی ویتون، خانهی مد لوکس مشهور فرانسوی، در حال آماده شدن برای معرفی یک سری انحصاری NFT معروف به “Treasure Trunks” یا صندوق گنج است. این NFTها که از جامهدان نمادین لویی ویتون الهام گرفته شدهاند، هر کدام تقریباً 41712 دلار (39000 یورو) قیمت خواهند داشت. Vogue Business گزارش میدهد که تنها تعداد محدودی از چند صد گنجینه موجود خواهد بود. هر NFT شامل یک صندوق فیزیکی سفارشی Louis Vuitton است که به دلیل ارزش استثنایی خود در بازار لوکس شهرت دارد.
دسترسی مشتریان الیت و انحصار از طریق مالکیت NFT
NFTهای “Treasure Trunks” سولباند هستند. یعنی نمیتوان آنها را معامله کرد یا به دیگران منتقل کرد. فقط صاحب اصلی یک NFT صندوق گنج لویی ویتون این امتیاز را خواهد داشت که از امتیازات انحصاری بهرهمند باشد. این مزایا شامل دسترسی به محصولات سفارشی شده، انتشار زودهنگام اقلام جدید و تجارب سفارشی شده است. از 8 ژوئن، خریداران علاقهمند ساکن در کشورهای منتخبی مانند ایالاتمتحده، کانادا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، ژاپن و استرالیا میتوانند به لیست انتظار بپیوندند. لویی ویتون گروهی از ثبتنام کنندگان برای خرید Treasure Trunk را با استفاده از ارز دیجیتال یا ارز فیات در یک پلتفرم اختصاصی دعوت میکند. این مجموعه اولین قسمت از پروژهی در حال انجام Louis Vuitton به نام “Via” است که هدف آن ارائه دسترسی انحصاری و ارائه خدمات شخصی به مشتریان پردرآمد و باهوش خود است.
همانطور که در مورد لویی ویتون و سایر برندهای لوکس دیده میشود، پذیرش فناوری بلاکچین به جای دستیابی به مخاطبان گستردهتر، به سمت گروهی از مشتریان الیت تغییر کرده است. در حالی که برندهایی مانند Balmain و Ralph Lauren ابتکارات NFT را مورد بررسی قرار دادهاند، تمرکز به سمت خطوط محدود و گرانقیمت NFT برای پاداش دادن به مشتریان درجه یک تغییر کرده است. این تغییر استراتژیک روندی را نشان میدهد که در آن برندهای لوکس از فناوری بلاکچین برای ایجاد یک باشگاه عضویت انحصاری استفاده میکنند که به تعداد معدودی خدمت میکند و تجارب و محصولات منحصربهفردی را با موقعیت ممتاز آنها ارائه میدهد.