اخبار ارزهای دیجیتال

ماجرای انتقال 60 میلیون دلاری دوج کوین و شیبا اینو چیست؟

نهنگ‌های کریپتو در یک بازه‌ی زمانی 24 ساعته، به ارزش تقریبی 60 میلیون دلار دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) انتقال دادند. بزرگترین تراکنش شامل انتقال 360 میلیون DOGE به ارزش بیش از 21 میلیون دلار بین کیف پول‌های ناشناس بود.

خلاصه‌ی خبر

  • نهنگ‌های کریپتو اوایل این هفته به طور ناگهانی تقریباً 60 میلیون دلار از میم‌کوین‌های محبوب دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) را در یک دوره‌ی 24 ساعته جابه‌جا کردند.
  • بزرگ‌ترین تراکنش شامل یک کیف پول ناشناخته بود که 360 میلیون DOGE به ارزش بیش از 21 میلیون دلار را به کیف پول ناشناخته‌ی دیگری ارسال کرد.

نهنگ‌های کریپتو جابجایی عظیم 60 میلیون دلاری در دوج‌کوین و شیبا اینو انجام می‌دهند

نهنگ‌های کریپتو غوغایی در بازار ایجاد کردند. آن‌ها نزدیک به 60 میلیون دلار دوج‌کوین (DOGE) و شیبا (SHIB) را در مدت 24 ساعت منتقل کردند. بزرگترین تراکنش که بین کیف پول‌های ناشناس انجام شد، شاهد جابه‌جایی 360 میلیون DOGE به ارزش بیش از 21 میلیون دلار بود.

مجموعه‌ معاملات Robinhood

مجموعه‌ی قابل توجه دیگری از معاملات مربوط به غول تجارت خرده‌فروشی یعنی Robinhood بود:

ثبت نام سریع در نوبیتکس

101,224,068 DOGE به ارزش بیش از 6.2 میلیون دلار از Robinhood به یک کیف پول ناشناخته منتقل شد.

204,977,642 DOGE به ارزش بیش از 12.6 میلیون دلار از یک کیف پول ناشناخته به Robinhood منتقل شد.

علاوه بر این، 189,073,539 DOGE به ارزش نزدیک به 11.65 میلیون دلار از Robinhood به یک کیف پول ناشناخته منتقل شد.

سلطه‌ی کیف پول Robinhood

این کیف پول Robinhood که در حال حاضر دومین آدرس ثروتمند Dogecoin در جهان به حساب می‌آید، حدود 670 میلیون دلار DOGE را در خود جای داده است. این میزان تقریباً 7.72% از عرضه‌ی در گردش این میم‌کوین را تشکیل می دهد. در اوایل ژوئن، رابینهود صدها میلیون دلار از Dogecoin را به آدرسی نامعلوم منتقل کرد و آن را به ثروتمندترین کیف پول Dogecoin تبدیل کرد. هنوز مشخص نیست که آیا آدرس دریافت‌کننده وابسته به غول تجارت خرده‌فروشی است یا خیر.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *