اخبار ارزهای دیجیتال

چرا به‌روزرسانی Greenfield نتوانست باعث افزایش قیمت BNB شود؟

به‌روزرسانی Greenfield که قرار است 25 ژوئن منتشر شود، ویژگی‌های جدیدی را به همراه دارد اما تأثیر مثبتی بر قیمت BNB نداشته است. کاهش 3 درصدی در 24 ساعت گذشته و سایر معیارهای نزولی، سرمایه‌گذاران را نگران کرده است. داده‌های Coinglass نشان‌دهنده‌ی مشکلات احتمالی بیشتر برای BNB است.

خلاصه‌ی خبر

  • قیمت BNB در 24 ساعت گذشته 3% کاهش یافت.
  • زنجیره‌ی BNB اعلام کرده است که به‌روز‌رسانی تعمیر و نگهداری Greenfield برای 25 ژوئن برنامه‌ریزی شده است.

مشکلات BNB با وجود به‌روزرسانی گرین‌فیلد همچنان ادامه دارد

انتظار می‌رود که به‌روزرسانی تعمیر و نگهداری Greenfield که برای ۲۵ ژوئن برنامه‌ریزی شده است، باگ‌ها را برطرف کرده و ویژگی‌های جدیدی را به زنجیره‌ی BNB معرفی کند. اما تاثیر این اتفاق بر قیمت BNB کمتر از حد مطلوب بوده است. طی 24 ساعت گذشته، BNB افت 3 درصدی را تجربه کرد و علیرغم تلاش‌های مداوم در راستای توسعه، ارزش آن در کنار سایر توکن‌ها کاهش یافته است.

معرفی ویژگی‌های جدید

جزئیات مربوط به به‌روزرسانی Greenfield تغییرات قابل توجهی را نشان می‌دهد. به‌روزرسانی پیش‌رو، اشیایی را که قبلاً در شبکه‌ی آزمایشی گرین‌فیلد ذخیره شده بودند حذف می‌کند و عملکرد پیشرفته‌تری را برای پشتیبانی از پیام‌های متعدد در یک تراکنش با استفاده از رویکرد علامت EIP712 به ارمغان می‌آورد. BNB توانایی انعکاس باکت‌ها، اشیاء یا گروه‌ها را فراهم می کند. این انعکاس را می‌توان با استفاده از شناسه یا نام انجام داد. BNB همچنین شامل پشتیبانی از KeyManager برای مدیریت موثر دسته‌های تراکنش بزرگ ارسال‌شده توسط یک مشتری می‌شود.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

نگرانی‌های سرمایه‌گذاران و معیارهای نزولی

علیرغم چشم‌انداز مثبت به‌روز‌رسانی گرینفیلد، توکن بومی BNB با عدم قطعیت مواجه است. داده‌های CoinMarketCap کاهش 3 درصدی قیمت را در 24 ساعت گذشته نشان می‌دهد. BNB در حال حاضر، 243.67 دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن بیش از 37.9 میلیارد دلار است. این افت قیمت با افزایش حجم معاملات همزمان نبود که حاکی از ادامه روند نزولی است. سایر معیارها تصویری نزولی را نشان می‌دهند، از جمله کاهش شدید نوسان قیمت یک هفته‌ای، کاهش شدید آدرس‌های فعال روزانه و کاهش سرعت BNB در معاملات.

مشکل احتمالی پیش رو

داده‌های Coinglass نگرانی‌های بیشتری را در مورد کاهش احتمالی ارزش BNB در روزهای آینده ایجاد می‌کند. افزایش اخیر در بهره‌ی باز نشان می‌دهد که روند فعلی قیمت ممکن است ادامه داشته باشد و احتمال یک روند نزولی را افزایش دهد.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *