اخبار ارزهای دیجیتال

افزایش اخیر TVL کاردانو چه ارتباطی با عملکرد آن دارد؟

ارزش شبکه کاردانو در حالی افزایش یافت که سایر ارزهای دیجیتال متحمل ضرر شدند. این افزایش را می توان به بهبود بلاک چین توسعه دهندگان نسبت داد. با این حال، قیمت ADA اصلاح شد و در نتیجه ارزش کلی آن کاهش یافت.

خلاصه‌ی خبر

  • کاردانو [ADA] شاهد افزایش امیدوارکننده‌ای در ارزش شبکه‌ی خود بود در حالی که بقیه‌ی بازار به سمت دیگری حرکت کردند.
  • یک دلیل احتمالی پشت این افزایش می‌تواند تلاش توسعه‌دهندگان برای بهبود قابلیت‌های بلاک‌چین باشد.
  • قیمت ADA قربانی یک اصلاح شد و باعث کاهش ارزش توکن در 24 ساعت گذشته شد.

افزایش TVL کاردانو، عملکردی بهتر از بازار

توییت Cardano Feed بر ارزش کل قفل‌شده (TVL) قابل توجه ADA در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال تأکید داشت. در حالی که سایر توکن‌ها کاهش ارزش شبکه را تجربه کردند، TVL کاردانو شتاب گرفت که نشان‌دهنده‌ی رشد مثبت توکن بود.

تلاش‌های توسعه‌ی کاردانو و اصلاح قیمت

افزایش در TVL کاردانو را می‌توان به طور بالقوه به فعالیت توسعه‌ی فعال بلاک‌چین نسبت داد. گزارش توسعه‌ی هفتگی اخیر، تلاش‌های مداوم توسعه‌دهندگان برای بهبود قابلیت‌های بلاک‌چین را نشان می‌دهد. مقیاس‌پذیری تمرکز اصلی فعالیت‌ها بوده است و تیم Hydra باگ‌ها و مشکلات را برطرف می‌کند. به‌علاوه، پیشرفت‌هایی در ایجاد یک چارچوب حاکمیت قابل اجرای حداقلی صورت گرفت. با وجود این تحولات مثبت، قیمت ADA با کاهش بیش از 1 درصدی در 24 ساعت گذشته مواجه شد.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

کاهش قیمت و احساسات مثبت ADA

کاهش قیمت ADA، کاهش حجم معاملات و افزایش بهره‌ی باز به آینده‌ای امیدوارکننده برای ارزش توکن اشاره می‌کند. علیرغم اصلاحات اخیر، MVRV کاردانو همچنان بالاست که نشان‌دهنده‌ی احساسات خوش‌بینانه و پتانسیل بلندمدت سرمایه‌گذاران است.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *