اخبار ارزهای دیجیتال

جابه‌جایی 1.28 میلیارد دلار کریپتو توسط نهنگ‌ها

داده‌های اخیر Whale Alert نشان می‌دهد که نهنگ‌های کریپتو انتقال‌هایی به ارزش بیش از ۱.۲۸ میلیارد دلار در بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین انجام داده‌اند. تراکنش‌های قابل توجهی که شامل جابه‌جایی بیت‌کوین بین کیف پول‌ها و صرافی‌ها و همچنین نقل و انتقالات مربوط به دوج‌کوین و اتریوم است.

 

خلاصه‌ی خبر

  • نهنگ‌ها در حال جابه‌جایی بیش از یک میلیارد دلار بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و دوج‌کوین (DOGE) هستند.
  • داده‌های جدید Whale Alert نشان می‌دهد که نهنگ‌ها حدود ۱.۲۸۲ میلیارد دلار سرمایه را طی چند روز گذشته جابه‌جا کرده‌اند که بیشترین حجم نقل و انتقالات مربوط به بیت‌کوین است.

 

نهنگ‌های کریپتو 1.28 میلیارد دلار دارایی را جابه‌جا می‌کنند- فعالیت‌های بازار افزایش می‌یابد!

نهنگ‌هابه طور فعال مبالغ قابل توجهی از بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و دوج‌کوین (DOGE) را منتقل می‌کنند. داده‌های Whale Alert نشان می‌دهد که این نهنگ‌ها تقریباً 1.28 میلیارد دلار جابه‌جا کرده‌اند و بیت‌کوین ارز دیجیتال غالب در این نقل و انتقالات است.

 

Whale Alert نقل و انتقالات قابل توجه بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها را نشان می‌دهد

در میان تراکنش‌های قابل توجه شناسایی شده توسط Whale Alert، 10 انتقال شامل بیت‌کوین، به مبلغ تقریبی 1.178 میلیارد دلار وجود دارد. به عنوان مثال می‌توان به انتقال 1327 بیت کوین به ارزش 40.2 میلیون دلار از بایننس به یک کیف پول ناشناس، 4430 بیت کوین به ارزش 134.8 میلیون دلار از یک کیف پول ناشناس به کیف پول ناشناس دیگر و 4295 بیت کوین به ارزش 129.5 میلیون دلار از کوین‌بیس به یک کیف پول ناشناس جدید اشاره کرد. علاوه بر این، نقل و انتقالات قابل توجهی از سایر ارزهای دیجیتال، مانند 31,308 ETH به ارزش 57.4 میلیون دلار از یک کیف پول ناشناس به Coinbase و 770,000,000 DOGE به ارزش 47.3 میلیون دلار از یک کیف پول ناشناس به یک کیف پول ناشناس دیگر شناسایی شد.

افزایش فعالیت نهنگ‌ها نشان‌دهنده‌ی رونق بازار کریپتو با افزایش حجم تراکنش است. این نقل و انتقالات قابل توجه، منعکس‌کننده‌ی یک بازار پویا و فعال است که توجه صنعت را به خود جلب کرده و به حدس و گمان‌ها دامن می‌زند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *