اخبار ارزهای دیجیتال

با چشم دوختن اتریوم به 2000 دلار، تراکنش‌های نهنگ‌ها 50% افزایش یافته است

با نزدیک شدن اتریوم به مرز 2000 دلار، نهنگ‌های اتریوم به طور قابل توجهی فعالیت تراکنش‌های خود را 50% افزایش داده‌اند. این افزایش معاملات توسط نهنگ‌ها با افزایش قیمت اتریوم مطابقت دارد که نشان‌دهنده‌ی ثبات است. حرکات زنجیره‌ای این نهنگ‌ها نشان می‌دهد که آن‌ها قصد فروش دارایی خود را ندارند. این مساله بر ثبات قیمت ETH تأثیر می‌گذارد.

خلاصه‌ی خبر

  • نهنگ‌های اتریوم در حال افزایش بلاک‌چین خود با نزدیک شدن به یک سطح حیاتی هستند.
  • داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که نهنگ‌های ETH تعداد تراکنش‌های خود را در عرض چند روز دو برابر کرده‌اند.
  • تعداد قابل توجهی از تراکنش‌های نهنگ‌ها می‌تواند به طور قابل توجهی بر قیمت سکه‌هایی مانند اتریوم تأثیر بگذارد.

افزایش تراکنش‌های نهنگ‌های اتریوم

با نزدیک شدن اتریوم به سطح قیمتی مهم خود، نهنگ‌ها در حال تشدید فعالیت‌های خود به ویژه از طریق تراکنش‌ها هستند. این معاملات که حداقل 100000 دلار را شامل می‌شود، نشان‌دهنده‌ی مشارکت قابل توجه دارندگان است.

نهنگ‌های ETH تعداد تراکنش‌ها را دو برابر می‌کنند

داده‌های جدید IntoTheBlock نشان می‌دهد که در عرض چند روز تعداد تراکنش‌های نهنگ‌های ETH افزایش یافته است. تنها در عرض 48 ساعت، تعداد تراکنش ها بیش از 54% افزایش یافت و در مجموع به 3230 تراکنش رسید. طی هفته‌ی گذشته، نهنگ‌های ETH نزدیک به 20 میلیارد دلار جابه‌جا کرده‌اند. با توجه به تعداد بیشتر کیف پول‌های نهنگ‌های آن در مقایسه با بیت‌کوین، اتریوم اغلب حجم قابل توجهی از تراکنش‌های بزرگ را تجربه می‌کند.

 

تاثیر معاملات نهنگ‌ها بر قیمت ETH

تعداد زیاد تراکنش‌های نهنگ‌ها می‌تواند بر قیمت اتریوم تأثیر بگذارد. اگر نهنگ‌ها بفروشند، قیمت ETH ممکن است کاهش یابد. با این حال، ETH بالای 1900 دلار ثابت مانده است. این مساله نشان می‌دهد که نهنگ‌ها ممکن است تصمیمی برای فروش نداشته باشند. فقدان جریان‌های ETH به صرافی‌های متمرکز نیز این فرضیه را قوت می‌بخشد.

 

ثبات قیمت ETH در میان تراکنش‌های نهنگ‌ها و کاهش حجم معاملات

علیرغم کاهش حجم معاملات و با 6 میلیارد دلار (کاهش 27 درصدی نسبت به دوشنبه)، قیمت اتریوم نسبتا ثابت باقی مانده است و با افزایش اندک 0.1 درصدی، 1963 دلار معامله می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *