اخبار ارزهای دیجیتال

Chainlink با راه‌اندازی پروتکل میان‌زنجیره‌ای، میان بلاک‌چین و TradFi پل زد!

Chainlink پروتکل قابلیت همکاری متقابل (CCIP) را راه‌اندازی می‌کند که داده‌ها و انتقال ارزش را بین امور مالی سنتی و بلاک‌چین ممکن سازد. بانک‌های برتر با یکدیگر همکاری می‌کنند و AAVE و Synthetix یکپارچه می‌شوند.

 

خلاصه‌ی خبر

  • Chainlink پروتکل میان‌زنجیرهای را راه‌اندازی کرد که بلاک‌چین را به TradFi متصل می‌کند.
  • Chainlink در حال همکاری با چندین بانک برتر در سراسر جهان برای بررسی برنامه‌های کاربردی پروتکل قابلیت همکاری متقابل میان‌زنجیره‌ای است.

 

ثبت نام سریع در نوبیتکس

Chainlink پروتکل میان‌زنجیره‌ای در میان بلاک‌چین‌های اصلی را راه‌اندازی می‌کند

چین‌لینک پروتکل قابلیت همکاری میان‌زنجیره‌ای (CCIP) را بر روی بلاک‌چین‌های اصلی راه‌اندازی می‌کند، که انتقال داده‌ها و ارزش را بین شرکت‌های مالی و بلاک‌چین‌های عمومی/خصوصی تسهیل می‌کند. بانک‌های برتر پتانسیل CCIP را از طریق همکاری با Chainlink کشف می‌کنند.

 

CCIP بلاکچین و بانکداری را برای “اینترنت قراردادها” قدرتمند متحد میکند!

CCIP از زیرساخت پیام‌رسانی سوئیفت استفاده می‌کند و بلاک‌چین‌های عمومی را با اکوسیستم زنجیره‌ی بانکی متحد می‌کند. مدیر عامل Chainlink اهمیت آن را برجسته می‌کند و موسسات مالی بزرگی مانند BNY Mellon و BNP Paribas را جذب می‌کند. پلتفرم‌های DeFi AAVE و Synthetix نیز از CCIP استفاده می‌کنند.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *