اخبار ارزهای دیجیتال

آیا فروش 41 میلیون دلاری ETH یک نهنگ در سقوط بازار تاثیر داشت؟

فروش 41 میلیون دلاری اتریوم توسط یک نهنگ باهوش، نشان‌دهنده‌ی پیش‌بینی مشکلات بازار بود و از ضرر هنگفتی جلوگیری کرد. در میان افت 6 درصدی بازار، ارزش اتریوم نیز با کاهش روبه‌روست زیرا SEC در حال بررسی ETFهای آتی ETH است.

خلاصه‌ی خبر

  • یک نهنگ کریپتو با فروش 41 میلیون دلار ETH از سقوط 6 درصدی بازار فرار کرد.
  • در میان مشکلات مربوط به تایید احتمالی ETFهای اتریوم توسط SEC، ارزش اتریوم 9.5% کاهش یافته است.
  • Coinbase تایید ایالات متحده را برای معاملات آتی بیت‌کوین و اتر به دست آورد.

فروش به موقع 41 میلیون دلاری اتریوم توسط نهنگ کریپتو: حرکت استراتژیک یا تصادف؟

یک نهنگ دنیای کریپتو، قبل از افت ناگهانی 6 درصدی بازار، 41 میلیون دلار اتریوم (ETH) را فروخت. آنالیزهای Lookonchain می‌گوید این نهنگ با این حرکت استراتژیک از یک ضرر 1.7 میلیون دلاری پیشگیری کرده است. رویکرد محتاطانه‌ی این نهنگ، سوالاتی را در مورد آگاهی از بازار و پتانسیل یک فرصت خرید در آینده ایجاد می‌کند.

خروج استراتژیک قبل از سقوط

در یک مانور هوشمندانه، یک نهنگ 22341 ETH به ارزش 41 میلیون دلار را در Binance فروخت. درآمد حاصل از این فروش به USDT تبدیل شد و از هرج و این نهنگ مرج قریب‌الوقوع بازار فرار کرد. این حرکت همزمان با افت بازار بود که 6% از کل سرمایه‌ی بازار ارزهای دیجیتال را از بین برد و به کمترین میزان در دو ماه اخیر یعنی 1.1 تریلیون دلار رسید. در این میان، عدم قطعیت‌ها افزایش یافت. گمانه‌زنی‌ها از این که اسپیس‌ایکس دارایی‌های بیت‌کوین خود را فروخته است و همچنین اورگراند، غول املاک مشکل‌دار چین، به دنبال حمایت از ورشکستگی است، حکایت داشت.

واکنش اتریوم به آشفتگی بازار در بحبوحه‌ی حرکات نظارتی

در میان تلاطم بازار، اتریوم با افت هفتگی 9.5 درصدی و افت 6 درصدی ظرف 24 ساعت، مواجه شد و از ضرر بیت‌کوین پیشی گرفت. این ناملایمات درست زمانی اتفاق افتاد که زمزمه‌هایی مبنی بر چراغ سبز کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) مرتبط با معاملات آتی ETH وجود داشت. به موازات آن، کوین‌بیس، تأییدیه‌ی نظارتی را برای معاملات آتی بیت‌کوین و اتر در ایالات متحده دریافت کرد که این دستاورد، نتیجه‌ی گام‌های قبلی کوین‌بیس برای ثبت‌نام NFA در سپتامبر 2021 بود.

فروش به موقع یک نهنگ کریپتو قبل از رکود بازار باعث ایجاد سؤالاتی در مورد آینده‌نگری آن‌ها شده است. انعطاف‌پذیری و پیشرفت‌های نظارتی اتریوم، مانند تایید احتمالی SEC و معاملات آتی کوین‌بیس، به چشم‌انداز پویای ارزهای دیجیتال می‌افزاید.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *