اخبار ارزهای دیجیتال

کیف پول ناشناسی که طی 3 ماه به سومین نهنگ بزرگ بیت کوین تبدیل شد

یک کیف پول مرموز بیت‌کوین در عرض 3 ماه 3 میلیارد دلار جمع‌آوری کرده و رتبه‌ی سومین دارنده‌ی بزرگ در جهان را به خود اختصاص می‌دهد. تئوری‌ها در این خصوص، از فعالیت‌های مبادله‌ی ارزهای دیجیتال تا پیوندهای جذاب با بلک‌راک را شامل می‌شود.

خلاصه‌ی خبر

  • در مدت حدودا سه ماه، یک کیف پول ناشناس 118000 بیت‌کوین به ارزش 3.08 میلیارد دلار جمع‌آوری کرده و به سومین دارنده‌ی بیت‌کوین تبدیل می‌شود.
  • تئوری‌های زیادی در مورد جمع‌آوری این مقدار بیت‌کوین شکل گرفته است البته مدرک خاصی برای اثبات این تئوری‌ها وجود ندارد.

کیف پول ناشناس بیت‌کوین در عرض سه ماه به سومین دارنده بزرگ تبدیل شد

در یک اتفاق حیرت‌انگیز، یک کیف پول ناشناس بیت‌کوین به سرعت به سومین دارنده‌ی بزرگ بیت‌کوین جهان تبدیل شد. این کیف پول با شروع سفر جمع‌آوری خود در 8 مارس، به طور قابل توجهی 118000 بیت‌کوین، معادل 3.08 میلیارد دلار، جمع‌آوری کرده است. این اتفاق باعث گمانه‌زنی‌های شدید در جامعه‌ی ارزهای دیجیتال شده است.

حدس و گمان در مورد ارتباط این کیف پول به BlackRock

گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد مالکیت این کیف پول مطرح می‌شود. در حالی که برخی معتقدند که این می‌تواند یک صندوق مانور ارز دیجیتال باشد، برخی دیگر با یک نظریه‌ی تخیلی‌، این انباشت را به غول مدیریت سرمایه‌گذاری جهانی، بلک‌راک مرتبط می‌کند. این ایده به دلیل یک تراکنش قابل توجه در 16 می و به دنبال آن برنامه ETF بیت‌کوین بلک‌راک در 15 ژوئن مورد توجه قرار گرفت. علیرغم نداشتن شواهد محکم، این نظریه، توجهات زیادی را به خود جلب کرده و علاقه‌مندان، تصاویر نمادین یک سنگ سیاه را به اشتراک می‌گذارند.

تاثیر بلک‌راک بر بازار کریپتو

حضور چشمگیر بلک‌راک در حوزه‌ی کریپتو فراتر از مالکیت بالقوه‌ی این کیف پول است. این غول سرمایه‌گذاری با به دست آوردن تاییدیه برای ETF بیت‌کوین، بازار را شگفت زده کرد. این حرکت شگفت‌انگیز باعث ایجاد موجی از برنامه‌های مشابه از سوی بازیکنان بانفوذ وال‌استریت مانند Fidelity و Wisdom Tree شد. تحلیلگران با استفاده از این چشم‌انداز، پیش‌بینی‌های صعودی بسیاری برای بیت‌کوین پس از هاوینگ در آوریل 2024 ارائه دادند. برخی حتی قیمت 150000 دلار برای هر بیت‌کوین را پیش‌بینی می‌کنند. در میان این هیجانات، رشد سریع کیف پول بیت‌کوین و ارتباطات مرموز، چشم‌انداز دائماً در حال تغییر ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *