اخبار ارزهای دیجیتال

دامیننس بیت‌کوین به بالاترین حد در بیش از دو سال گذشته رسید

تسلط بیت‌کوین در بازار کریپتو به بالاترین حد در دو سال گذشته و بیش از 49% رسیده است. این افزایش به دلیل رالی یک ساله‌ی آن و وضعیت آن به عنوان یک پناهگاه امن در زمان‌های نامشخص است.

خلاصه‌ی خبر

  • تسلط بیت‌کوین به طور پیوسته از 38% در ابتدای سال به 48.85% در 21 اکتبر افزایش یافته است.
  • بیت‌کوین به عنوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن در زمان‌های عدم اطمینان دیده می‌شود.

افزایش تسلط بیت‌کوین

در داده‌های اخیر The Block، تسلط بیت‌کوین در بازار به اوج خود در دو سال گذشته رسیده و از 49% فراتر رفته است. این افزایش نشان‌دهنده‌ی افزایش قابل توجه اهمیت بیت‌کوین در بازار ارزهای دیجیتال است.

صعود ثابت و رالی طولانی مدت

سهم بازار بیت‌کوین به طور پیوسته افزایش یافته و از حدود 38% در ابتدای سال به 48.85% در 21 اکتبر جهش کرده، که بالاترین سطح از آوریل 2021 به حساب می‌آید. این افزایش به لطف رشد چشمگیر قیمت این ارز دیجیتال است در یک سال گذشته است.

 

پناهگاه امن در میان عدم قطعیت

همانطور که توسط ربکا استیونز از The Block Research توضیح داده شد، تسلط بیت‌کوین نشان‌دهنده‌ی انعطاف‌پذیری آن در شرایط فعلی بازار است. در مواجهه با نگرانی‌های تورمی، تنش‌های ژئوپلیتیکی و دولت ایالات متحده که از نظر سیاسی چند پاره شده است، بیت‌کوین همچنان قدرتمند است. تایید احتمالی ETF بیت‌کوین و استفاده از آن به عنوان یک سرپناه ایدئولوژیک در زمان‌های آشفتگی جهانی، هر دو نقشی در احیای مجدد آن در دنیای ارزهای دیجیتال ایفا کرده است.

 

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *