اخبار ارزهای دیجیتال

قیمت Chainlink به اوج خود در سال 2023 رسید

با افزایش فعالیت شبکه و افزایش تراکنش‌های نهنگ‌ها و به دلیل پروتکل تعامل‌پذیر، Chainlink (LINK) به اوج قیمت در سال 2023 می‌رسد.

خلاصه‌ی خبر

  • قیمت لینک در یک ماه بیش از 45% افزایش یافت و به 10.2 دلار رسید که ناشی از افزایش فعالیت شبکه و تراکنش‌های نهنگ‌ها بود.
  • تراکنش‌های نهنگ‌ها، آدرس‌های منحصربه‌فرد و حجم معاملات به بالاترین حد خود در 3 ماه گذشته رسیدند و عملکرد LINK را برجسته کردند.
  • LINK بیش از 220 تراکنش نهنگ، نزدیک به 5000 آدرس منحصر به فرد و 800 میلیون حجم معاملات را ثبت کرد که منجر به سود هفتگی 37 درصدی شد.

سود 45 درصدی در میان بازگشت بازار

در ماه گذشته، Chainlink (LINK) شاهد افزایش چشمگیر 45 درصدی بود و با قیمت 10.2 دلار در میان جهش گسترده‌ی بازار به بالاترین حد خود در سال 2023 رسید. این رشد مستمر در اوایل سپتامبر آغاز شد. تراکنش‌های نهنگ‌ها، آدرس‌های منحصربه‌فرد و حجم معاملات همگی به بالاترین حد در 3 ماه گذشته رسیده است.

معاملات نهنگ‌ها و فعالیت شبکه

Chainlink ($LINK) در میان آلتکوین‌هایی که از توزیع مجدد بیت‌کوین سود می‌برند، عملکرد درخشانی داشته است. در 21 اکتبر، فعالیت شبکه با بیش از 220 تراکنش نهنگ از سوی نهنگ‌ها، تقریبا 5000 آدرس منحصر به فرد و 800 میلیون دلار حجم معاملات به اوج خود رسید. این عوامل منجر به سود قابل توجه 37 درصدی هفتگی برای LINK شد.

 

پروتکل تعامل‌پذیر و مشارکت

کاربران دسترسی اولیه Chainlink اکنون به پروتکل تعامل‌پذیر میان‌زنجیره‌ای (CCIP) در بلاک‌چین‌های Avalanche، Ethereum، Optimism و Polygon دسترسی دارند. پس از آزمایش موفقیت‌آمیز با 25 شرکت‌کننده، مانند Aave و Synthetix، این پروتکل آماده‌ی پذیرش سایر پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز است. پروتکل تعامل‌پذیر نقش مهمی در مشارکت Chainlink با SWIFT، پلتفرم پرداخت سیستم بانکی جهانی ایفا می‌کند.

 

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *