اخبار ارزهای دیجیتال

عبور کتیبه‌های سولانا از 1 میلیون دلار؛ آیا SOL از مزایای آن بهره خواهد برد؟

سولانا بیش از یک میلیون کتیبه را ثبت می‌کند که باعث افزایش 77 درصدی هزینه‌های ماهانه و افزایش عملکرد بازار SOL می‌شود.

خلاصه‌ی خبر

  • 287000 کتیبه در 16 دسامبر ثبت شد.
  • سولانا با سوزاندن 50% از درآمد کارمزد، فشار کاهش تورم بر توکن اصلی خود SOL را کاهش می‌دهد.
  • SOL در 30 روز رشد 23.18 درصدی را تجربه کرد. سرمایه‌گذاران در حال مشاهده‌ی چگونگی تأثیر کتیبه‌ا بر فعالیت شبکه هستند.

کتیبه‌های سولانا سر به فلک کشیده!

سولانا در سه روز گذشته شاهد افزایش بی‌سابقه‌ای در کتیبه‌ها بوده که از کل تعداد تاریخ آن فراتر رفته است. تنها در 16 دسامبر، 287000 کتیبه ثبت شد که تعداد کل را از مرز 1 میلیون فراتر برد. این ظهور منحصر به سولانا نیست. سایر شبکه‌های بلاک‌چین از جمله بیت‌کوین و اتریوم نیز در اواخر سال 2023 رونق کتیبه‌ها را تجربه می‌کنند.

SOL به 1 میلیون کتیبه رسید!

سولانا شاهد افزایش کتیبه‌ها بود که در 17 دسامبر به 1 میلیون رسید. در آخر هفته، آن‌ها با 287000 کتیبه فقط در یک روز، یک افزایش استثنایی را رقم زدند. سازندگان از 50000 نفر فراتر رفتند، از جمله بیش از 15000 تازه وارد.

رمزگشایی اکوسیستم کتیبه‌ی سولانا

مانند بیت‌کوین Ordinals، کتیبه‌های سولانا تصاویر یا داده‌ها را در زنجیره جاسازی می‌کنند و دارایی‌های دیجیتال منحصر به فرد مانند NFTها و dApps را تسهیل می‌کنند. سولانا با الهام گرفتن از BRC-20s بیت‌کوین، استاندارد توکن خود SPL-20 را معرفی کرد. دیوانگی کتیبه‌ها در 16 نوامبر شروع شد و منجر به ایجاد بیش از 66000 SLP-20 در شبکه شد.

افزایش درآمد دسامبر سولانا

AMBCrypto داده‌های Token Terminal را تجزیه و تحلیل کرد و افزایش قابل توجه 77 درصدی کارمزدهای ماهانه Solana را در ماه دسامبر نشان داد. در 14 دسامبر، هزینه‌های روزانه به اوج چشمگیر تقریبا 300000 دلار رسید. اگرچه ارتباط مستقیم با کتیبه‌ها نامشخص است، پایگاه کاربران فعال روزانه شاهد افزایش ماهانه قابل توجهی 38.9٪ بود.

رشد و چشم‌انداز آینده‌ی SOL

طبق گزارش CoinMarketCap، سولانا در 30 روز گذشته ‌شاهد رشد قابل توجه 23.18 درصدی بوده است. با سوزاندن 50% از درآمد کارمزد سولانا، سرمایه‌گذاران برای تصمیم‌گیری آگاهانه، رشد کتیبه‌ها را از نزدیک زیر نظر دارند و موفقیت مداوم SOL در بازار را پیش‌بینی می‌کنند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *