اخبار بازی‌های کریپتویی

کد استریم (Stream) تپ سواپ چیست و چگونه با آن سکه رایگان دریافت کنیم؟

استریم (Stream) قسمتی جدید در بازی تپ سواپ است که در آن به ازای تماشای یک برنامه زنده در یوتیوب به شما پاداش داده می‌شود. برای دریافت این پاداش باید کد مشخصی را که هر ۱۵ دقیقه یک بار در این ویدئو نمایش داده می‌شود، درون بازی وارد کرده و سکه‌های تپ سواپ خود را دریافت کنید.

کد استریم تپ سواپ چیست؟

استریم بخشی جدید در بازی تپ سواپ است که مشابه کد مخفی سینما، برای تقویت یوتیوب این پروژه طراحی شده است. پس از زدن روی دکمه استریم در صفحه اول بازی، به یک پخش زنده در یوتیوب تپ سواپ هدایت می‌شوید. در این برنامه زنده هر ۱۵ دقیق یک بار کدی روی صفحه نمایش داده می‌شود که با بازگشت به بازی و وارد کردن کد می‌توانید از ۱۰٬۰۰۰ تا ۱۰۰٬۰۰۰ سکه رایگان دریافت کنید.

آموزش وارد کردن کد استریم تپ سواپ

برای وارد کردن کد استریم تپ سواپ باید لایو آن را از این آدرس تماشا کنید. هر ۱۵ دقیقه یک بار کدی متشکل از حروف انگلیسی و روی ویدئو نمایش داده می‌شود.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

برای وارد کردن این کد باید به بازی برگردید و از کادر مشخص‌شدن در تصویر زیر آن را وارد کنید. برای وارد کردن هر کد حدود ۳۰ ثانیه فرصت دارید و پس از آن کد منقضی شده و باید منتظر کد بعدی باشید. در وارد کردن هر کدم رعایت حروف کوچک و بزرگ اهمیت دارد.

سؤالات متداول

پاداش هر کد استریم تپ سواپ چقدر است؟

بین ۱۰٬۰۰۰ تا ۱۰۰٬۰۰۰ سکه.

کدهای استریم چند وقت یک بار منتشر می‌شوند؟

هر ۱۵ دقیقه یک بار.

چرا کدی که وارد می‌کنم قبول نمی‌شود؟

فرصت وارد کردن هر کد ۳۰ ثانیه است و بعد از آن منقضی می‌شود. در وارد کردن کدها رعایت حروف بزرگ و کوچک نیز اهمیت دارد.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

محمدامین علی‌یاری

از سال ۲۰۲۰ به‌عنوان نویسنده محتوا، خبرنگار و محقق توی فضای ارزهای دیجیتال و بلاکچین فعالیت می‌کنم. علاقه‌مند به پیداکردن پروژه‌های نوآورانه‌ای هستم که روی کاربردپذیری کریپتو تمرکز دارن. بعضی وقت‌ها ترید هم می‌کنم، اما بیشتر طرفدار سرمایه‌گذاری بلندمدت هستم.

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

    1. دوست عزیز تا این لحظه تیم تپ سواپ هیچ خبری مبنی بر لانچ شدن نداده بودند .ک شما ناامید شوی . تمام این فیلمهایی هم ک در فضای مجازی میبینید ک وقت تعیین میکردند زاییده ذهن فالوور جمع کن یوتیوب و اینستاگرام بودند . لطفا اخبار هر پروژه را فقط از کانال های ارتباطی همان پروژه دنبال کنید تا یوقت ناامیدیتان بیشتر نشود

  1. سلام ببخشید.مثلا کسی 2اکانت تو سواپ داشته باشه.وقتی کد نمایش داده میشه.از همین کد میتونه تو هر 2 اکانتش وارد کنه یا نه هر کد و هر اکانت جدا. کد جدا و مخصوص به خودش نمایش داده میشه؟

    1. بله من تا پنج اکانت زدم یک دقیقه وقت داره کانالهایی هستند در ثانیه کد و میزان ن میتونید کپی کنید تا سریعتر بشه مثل تپ استارز

  2. هم آپدیتهای حدید تلگرام با کیبورد مسکل دارن، هم تپسواپ … توی باتها، یه کلیک که میکنی ، یهو کیبورد میپره بالا ، توی تپسواپ هم قسمتی که باید کد رو وارد کنی، درست کار نمیکنه .. نمیشه چیزی نوشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *