اخبار کوتاه ارزهای دیجیتال

همستر کامبت در بازار پیش از عرضه بای‌بیت لیست شد

به گزارش کوین تلگراف، صرافی بای‌بیت (Bybit) چند دقیقه قبل اعلام کرد که با لیست کردن‌ توکن همستر کامبت قصد دارد از پروژه‌های نوظهور مبتنی بر شبکه تون پشتیبانی کند. بای‌بیت این خبر را در ۸ جولای (۱۸ تیر) منتشر و تاکید کرد که توکن HMSTR در بازار پیش از عرضه آ لیست می‌شود (نه اسپات). از بازار پیش از عرضه قبل از فهرست شدن‌ رسمی توکن‌های جدید استفاده می‌شود تا قیمت آن‌ها تا حدودی مشخص گردد. شایان ذکر است که معامله همستر کامبت در بازار پیش از عرضه بای‌بیت از ۸ جولای (۱۸ تیر) ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران شروع شده‌ است.

اطلاعیه بای‌بیت درباره همستر کامبت
اطلاعیه بای‌بیت درباره همستر کامبت

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی تلگرامی همستر‌ کامبت در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در همستر‌‌ کامبت نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با همستر کامبت و بازی‌های مشابه ندارد.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *