اخبار ارزهای دیجیتالسایر اخبار

مدیرعامل بنیاد کتیزن: ما می‌خواهیم اکوسیستم پایداری بسازیم

مدیرعامل بنیاد کتیزن (Catizen Foundation) یعنی تیم وانگ (Tim Wong) در آستانه ایردراپ آن مصاحبه جدیدی انجام داده‌ و از برنامه‌های این پلتفرم رونمایی کرده است.

خلاصه خبر

  • ایردراپ کتیزن قرار است در ماه جولای (اواسط تیر تا اواسط مرداد) انجام شود.
  • این بازی تلگرامی بیشتر از ۲۰ میلیون کاربر دارد.

به گزارش کوین دسک، تیم وانگ در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که چون همه بنیانگذاران کتیزن گربه‌ها را دوست داشتند و طبق تحقیقاتشان، اکثر کاربران تلگرام از کشورهایی بودند که به گربه‌ها علاقه داشتند؛ تصمیم گرفتند یک بازی درباره گربه‌ها بسازند.

او خاطرنشان کرد که کاربران اخیراً به سمت پروژه‌هایی رفته‌اند که هیچ سرمایه‌گذاری در توکنومیکس خود ندارند. به نظر او، آن‌ها سرمایه‌گذاران کم‌تر و ایردراپ‌های بیشتر را دوست دارند تا مزایای بیشتری به دست آورند. وانگ تاکید کرد که هدف بنیاد کتیزن توسعه و انتشار بازی‌هایی است که سرگرم‌کننده‌اند. علاوه بر این او تاکید کرد که این بنیاد برای بازیکنان بازی‌های خود ارزش عاطفی قائل می‌شود.

وانگ اظهار داشت که بنیاد کتیزن نمی‌خواهد صرفاً یک بازی راه‌اندازی کند، توجه معامله‌گران را جلب کند، توکنش را فهرست کند، ذخایرش را بفروشد، ثروتمند شود و بعد هم کاربرانش را فراموش کند. او تاکید کرد که می‌خواهد اکوسیستم جدیدی بسازد که ۱۰، ۲۰، ۳۰ سال یا تا زمان بازنشستگی او دوام می‌آورد.

علاوه بر این وانگ درباره ادغام هوش مصنوعی (AI) با بازی کتیزن صحبت کرد. او خاطرنشان کرد که می‌داند کاربرد هوش مصنوعی در این پروژه احتمالاً خیلی هیجان‌انگیز نیست. با این حال، ادغام AI و کتیزن در قالب برنامه‌ «Always by Your Side» انجام شده‌ و در نقشه راه آن‌ها هم بوده‌ است. در هر صورت هدف کتیزن‌ است که با تیم هوش مصنوعی و وب ۳ گوگل همکاری کند تا هر کاربر بتواند عکس‌های واقعی در کنار تصویر گربه‌ای بگیرد که در بازی کتیزن دارد.

شایان ذکر است که کتیزن بیشتر از ۲۳ میلیون کاربر دارد. ایردراپ این بازی هم قرار است در ماه جولای (اواسط تیر تا اواسط مرداد) انجام شود.

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی‌های تلگرامی در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در این پلتفرم‌ها نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با بازی‌های تلگرامی ندارد.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *