تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل بیت کوین امروز ۲۳ تیر ۱۴۰۳

تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال باید بتواند از محدوده ۵۶٬۵۵۲ تا ۵۳٬۴۸۵ دلار محافظت کند تا روند صعودی‌اش شروع شود.

خلاصه تحلیل

  • بیت کوین هنوز فشار فروش زیادی در سطوح بالا دارد.
  • این ارز دیجیتال باید بر مقاومت میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه غلبه کند.

به گزارش کوین تلگراف، خریداران بیت کوین در ۱۱ جولای (۲۱ تیر) تلاش کردند قیمت آن را به بالای میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه (موج نارنجی رنگ، ۵۹٬۶۵۰ دلار) برسانند. با این حال فشار فروش بیت کوین BTC: ادامه یافت و جلوی رشد بیت کوین را گرفت. این امر نشان داد که احساسات معامله‌گران همچنان منفی است و فشار فروش بیت کوین در سطوح بالا رشد می‌کند.

تحلیل بیت کوین
تحلیل بیت کوین

بیت کوین باید از محدوده ۵۶٬۵۵۲ تا ۵۳٬۴۸۵ دلار محافظت کند. اگر قیمت این ارز دیجیتال به صورت شارپی به بالای این ناحیه حمایتی برسد، نشان می‌دهد که فشار خرید آن در سطوح پایین ادامه دارد. در این صورت بیت کوین سپس باید به بالای میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه برسد. هدف بعدی این ارز دیجیتال هم در محدوده میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج سبز رنگ، ۶۴٬۵۳۲ دلار) قرار دارد.

این پیش‌بینی صعودی در صورتی در کوتاه‌مدت باطل می‌شود که قیمت بیت کوین به سطوح پایین‌تر برسد و به زیر سطح ۵۳٬۴۸۵ دلار سقوط کند. اگر این اتفاق بیفتد، نشان می‌دهد که روند نزولی جدیدی در نمودار بیت کوین شروع شده‌ است. در این صورت قیمت بیت کوین ممکن است به سطح ۵۰٬۰۰۰ دلار برسد اما فشار خرید آن احتمالاً در این محدوده رشد می‌کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *