تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل سولانا امروز ۲۳ تیر ۱۴۰۳

تحلیل سولانا نشان می‌دهد که اگر قیمت آن به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برسد، ساختار نزولی این ارز دیجیتال باطل خواهد شد.

خلاصه تحلیل

  • فشار فروش سولانا هنوز تمام نشده‌ است.
  • اگر سولانا به زیر محدوده ۱۱۶ دلار سقوط کند، یک الگوی مثلث نزولی را تکمیل خواهد کرد.

به گزارش کوین تلگراف، خریداران سولانا SOL: هنوز موفق نشده‌اند قیمت آن را به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج سبز رنگ، ۱۵۰ دلار) برسانند. این امر نشان می‌دهد که فشار فروش سولانا هنوز تمام نشده‌ است.

تحلیل سولانا
تحلیل سولانا

در نتیجه قیمت سولانا ممکن است برای مدت بیشتری در محدوده ۱۱۶ دلار تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه باقی بماند. اگر سولانا به زیر محدوده ۱۱۶ دلار سقوط کند، یک الگوی مثلث نزولی را تکمیل خواهد کرد. در این صورت قیمت سولانا ممکن است به سمت محدوده ۱۰۰ و یا حتی ۸۰ دلار حرکت کند.

برعکس اگر قیمت سولانا به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برسد، نشان می‌دهد که ممکن است تا خط روند نزولی موجود در نمودارش رشد کند. احتمالاً فشار فروش سولانا در این سطح رشد می‌کند اما خردیداران این ارز دیجیتال شکست نخورند، ساختار نزولی مذکور باطل خواهد شد.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *