تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل آوالانچ امروز ۱۳ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل آوالانچ نشان می‌دهد که هولدرهای آن موفق نشدند از حمایت محکم ۲۴ دلار برای ایجاد یک حرکت صعودی جدید استفاده کنند.

خلاصه تحلیل

  • فروشندگان احتمالاً تلاش می‌کنند قیمت آوالانچ را در زیر سطح ۲۴ دلاری حفظ کنند.
  • قیمت آوالانچ می‌تواند به حمایت ۲۱.۸۰ دلاری سقوط کند.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت آوالانچ AVAX: در ۱ آگوست (۱۱ مرداد) بعد از رسیدن‌ به حمایت محکم خود در ۲۴ دلار رشد کرد. با این حال معامله‌گران نتوانستند از حرکت صعودی ایجادشده‌ استفاده کنند.

تحلیل آوالانچ
تحلیل آوالانچ

فروشندگان احتمالاً تلاش می‌کنند قیمت آوالانچ را در زیر سطح ۲۴ دلاری حفظ کنند. در صورت موفقیت آ‌ن‌ها قیمت آوالانچ می‌تواند به حمایت ۲۱.۸۰ دلاری سقوط کند. انتظار می‌رود که در این سطح فشار خرید AVAX افزایش پیدا کند. با این حال اگر فشار فروش آوالانچ کاهش نیابد، مقصد بعدی AVAX در سطح ۱۸.۹۰ دلار قرار خواهد داشت.

در طرف مقابل اگر آوالانچ از سطح ۲۴ دلار یا ۲۱.۸۰ دلار رشد کند، معامله‌گران بار دیگر تلاش می‌کنند قیمت آن را به بالای میانگین‌های متحرک برسانند. در صورت موفقیت آن‌ها قیمت آوالانچ می‌تواند به ۲۹ دلار برسد. تحلیل آوالانچ نشان می‌دهد که در این سطح فشار فروش آن تشدید می‌شود.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *