تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل اتریوم امروز 16 مرداد 1403

تحلیل اتریوم نشان می‌دهد که اگر ETH در رسیدن‌ به محدوده ۲٬۸۵۰ دلار شکست بخورد، احتمال سقوط آن تا سطح ۲٬۰۰۰ دلار افزایش می‌یابد.

خلاصه تحلیل

  • معامله‌گران در کف ETH فشار خرید خود را افزایش دادند.
  • اگر اتریوم نتواند به ۲٬۸۵۰ دلار برسد، نشان‌دهنده عدم وجود فشار خرید خواهد بود.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت اتریوم ETH: در ۴ اوت (۱۴ مرداد) به زیر حمایت ۲٬۸۵۰ دلار سقوط کرد. این اتفاق باعث شد الگو مثلث نزولی بیت کوین تکمیل شود.

تحلیل اتریوم
تحلیل اتریوم

فشار فروش اتریوم در تاریخ ۵ اوت (۱۵ مرداد) افزایش یافت و قیمت اتریوم را به سمت حمایت روانی ۲۰۰۰ دلاری حرکت داد. همانطور که از دنباله بلند کندل آن روز مشخص است، یک نکته مثبت کوچک این است که معامله‌گران در کف ETH فشار خرید خود را افزایش دادند.

همچنین قرار گرفتن RSI در محدوده اشباع فروش نشان‌دهنده این است که در کوتاه‌مدت یک رالی جدید ممکن است ایجاد شود. این رالی می‌تواند قیمت اتریوم را به سطح شکست ۲٬۸۵۰ دلار برسدا.

در طرف مقابل اگر اتریوم نتواند به ۲٬۸۵۰ دلار برسد، نشان‌دهنده عدم وجود فشار خرید خواهد بود. تحلیل اتریوم نشان می‌دهد که در این صورت احتمال از دست رفتن‌ حمایت ۲۰۰۰ دلار افزایش می‌یابد.

احمد محمدیان

من فعالیتم در حوزه بلاکچین رو از تولید محتوا به صورت فریلنسری شروع کردم و کم کم با علاقه‌ای که به ریاضیات داشتم به این حوزه هم علاقه‌مند شدم. دوست دارم تو این حوزه تا جای ممکن تحقیق کنم و منطق پروژه‌های بلاکچینی رو متوجه بشم و معتقدم این موضوع میتونه به تحلیل‌های ما کمک بیشتری کنه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *