تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل بایننس کوین (BNB) امروز ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل BNB نشان می‌دهد که احتمال ریزش این ارز دیجیتال تا سطح ۴۰۰ دلار و یا حتی ۳۵۰ دلار وجود دارد.

خلاصه تحلیل

  • نوسانات قیمت BNB در محدوده ۴۹۵ دلار تا ۶۳۵ دلار با سقوط آن در روز ۵ اوت (۱۵ مرداد) به پایان رسید.
  • دنباله بلند کندل دیروز نشان داد که فشار خرید شدیدی در نزدیکی سطح ۴۰۰ دلار وجود دارد.

به گزارش کوین تلگراف، نوسانات قیمت BNB BNB: در محدوده ۴۹۵ دلار تا ۶۳۵ دلار با سقوط آن در روز ۵ اوت (۱۵ مرداد) به پایان رسید. این امر نشان می‌دهد فروشندگان قصد دارند کنترل بازار را در دست بگیرند.

تحلیل BNB
تحلیل BNB

با این حال دنباله بلند کندل آن روز نشان داد که فشار خرید شدیدی در نزدیکی سطح ۴۰۰ دلار وجود دارد. همچنین قرار داشتن RSI در محدوده اشباع فروش نشان می‌دهد که فشار فروش BNB در کوتاه‌مدت بیش از اندازه بوده و احتمالاً به دنبال آن BNB شاهد یک رالی جدید باشد.

در این صورت BNB احتمالاً تلاش می‌کند به بالاتر از سطح ۴۹۵ دلار برسد. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، سیگنالی از رد شدن حرکت نزولی BNB صادر می‌شود.

علاوه بر این اگر قیمت BNB در کوتاه‌مدت به صورت شارپی بعد از رسیدن‌ به سطح ۴۶۰ دلار سقوط کند، سناریو صعودی مذکور بی‌اعتبار می‌شود. چنین رفتاری نشان‌دهنده این است که معامله‌گران نزولی این سطح را به یک مقاومت تبدیل کرده‌اند. تحلیل BNB نشان می‌دهد که در این صورت قیمت آن ممکن است به سطح ۴۰۰ دلار و یا حتی ۳۵۰ دلار سقوط کند.

احمد محمدیان

من فعالیتم در حوزه بلاکچین رو از تولید محتوا به صورت فریلنسری شروع کردم و کم کم با علاقه‌ای که به ریاضیات داشتم به این حوزه هم علاقه‌مند شدم. دوست دارم تو این حوزه تا جای ممکن تحقیق کنم و منطق پروژه‌های بلاکچینی رو متوجه بشم و معتقدم این موضوع میتونه به تحلیل‌های ما کمک بیشتری کنه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *