تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل ریپل امروز ۱۸ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل ریپل نشان می‌دهد که روند این ارز دیجیتال ممکن است برای مدت بیشتری در رنج بزرگ ۰.۴۱ تا ۰.۷۴ دلار ادامه یابد.

خلاصه تحلیل

  • معامله‌گران در سطوح پایین ریپل را خریداری کرده و در سطوح بالا می‌فروشند.
  • عبور از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه می‌تواند ریپل را به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۵۵ دلار) برساند.

به گزارش کوین تلگراف، ریپل XRP=USDT: چندین ماه است که در رنج بزرگ ۰.۴۱ تا ۰.۷۴ دلار معامله می‌شود. این امر نشان می‌دهد که معامله‌گران در سطوح پایین آن را خریداری کرده و در سطوح بالا می‌فروشند.

تحلیل ریپل
تحلیل ریپل

ریپل حرکت صعودی جدیدی را از محدوده حمایتی ۰.۴۶ تا ۰.۴۱ دلار آغاز کرده است. با این حال ریپل در نزدیکی میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۰.۵۲ دلار) با مقاومت زیادی مواجه شده‌است. اگر قیمت ریپل به زیر محدوده ۰.۴۸ دلار برسد، ریپل می‌تواند محدوده حمایتی ۰.۴۶ تا ۰.۴۱ دلار را دوباره آزمایش کند. در این محدوده احتمالاً فشار خرید ریپل دوباره رشد می‌کند.

در جهت صعودی عبور از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه می‌تواند ریپل را به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۵۵ دلار) برساند. خریداران باید این مقاومت را از بین ببرند تا نشان دهند که روند ریپل در رنج مذکور ممکن است برای مدت بیشتری ادامه یابد.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *