تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل کاردانو امروز ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل کاردانو نشان می‌دهد که هولدرهای این ارز دیجیتال در حفظ سطح ۰.۳۵ دلار به مشکل خورده‌اند.

خلاصه تحلیل

  • در سطوح بالاتر فشار فروش زیادی برای کاردانو وجود دارد.
  • احتمال سقوط قیمت به حمایت حیاتی ۰.۲۴ دلار وجود دارد.

به گزارش کوین تلگراف، معامله‌گران در حفظ قیمت کاردانو ADA: بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۳۵ دلار) با چالش روبه‌رو شده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که در سطوح بالاتر فشار فروش زیادی برای کاردانو وجود دارد.

تحلیل کاردانو
تحلیل کاردانو

یک برتری جزئی خریداران این است که از ریزش ADA به زیر ۰.۳۱ دلار جلوگیری کرده‌اند. آن‌ها بار دیگر تلاش می‌کنند قیمت کاردانو را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند. در صورت موفقیت آن‌ها کاردانو می‌تواند تا خط روند نزولی موجود در نمودار روزانه‌اش رشد کند. خریداران برای آنکه بتوانند سیگنالی از تغییر روند صادر کنند، باید قیمت کاردانو را به بالای خط روند نزولی رسانده و موقعیتش را در آنجا حفظ کنند.

اما اگر قیمت کاردانو در کوتاه‌مدت پایین آمده و به زیر ۰.۳۱ دلار برسد، سناریو صعودی بی‌اعتبار می‌شود. در این صورت احتمال سقوط قیمت به حمایت حیاتی ۰.۲۴ دلار وجود دارد.

احمد محمدیان

من فعالیتم در حوزه بلاکچین رو از تولید محتوا به صورت فریلنسری شروع کردم و کم کم با علاقه‌ای که به ریاضیات داشتم به این حوزه هم علاقه‌مند شدم. دوست دارم تو این حوزه تا جای ممکن تحقیق کنم و منطق پروژه‌های بلاکچینی رو متوجه بشم و معتقدم این موضوع میتونه به تحلیل‌های ما کمک بیشتری کنه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *