تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل شیبا اینو امروز ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل شیبا اینو نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال با عبور از میانگین‌های متحرک خود می‌تواند حرکت صعودی جدیدی شروع کند.

خلاصه تحلیل

  • فروشندگان در حفظ موقعیت شیبا اینو زیر سطح ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار ناتوان مانده‌اند.
  • قیمت SHIB ممکن است تا محدوده ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار سقوط کند.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت شیبا اینو SHIB: پایین‌ میانگین‌های متحرک آن قرار گرفته است. با این حال فروشندگان در حفظ موقعیت آن زیر سطح ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار ناتوان مانده‌اند.

تحلیل شیبا اینو
تحلیل شیبا اینو

خریداران احتمالاً تلاش می‌کنند با رساندن‌ قیمت شیبا اینو به بالای میانگین‌های متحرک روند آن را تغییر دهند. در صورت موفقیت آن‌ها، قیمت شیبا اینو می‌تواند به سطح شکست ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار برسد. انتظار می‌رود در این سطح شاهد فشار فروش زیادی از طرف معامله‌گران باشیم.

یک سناریو دیگر این است که قیمت شیبا اینو بعد از رسیدن‌ به میانگین‌های متحرک آن کاهش یابد. در این صورت فروشندگان نشان می‌دهد که کنترل خود بر بازار را حفظ کرده‌اند. اولین حمایت SHIB در مسیر نزولی در سطح ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار قرار دارد. تحلیل شیبا اینو نشان می‌دهد که اگر این سطح از دست برود، فشار فروش آن افزایش یافته‌ و قیمت SHIB تا محدوده ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار سقوط می‌کند.

احمد محمدیان

من فعالیتم در حوزه بلاکچین رو از تولید محتوا به صورت فریلنسری شروع کردم و کم کم با علاقه‌ای که به ریاضیات داشتم به این حوزه هم علاقه‌مند شدم. دوست دارم تو این حوزه تا جای ممکن تحقیق کنم و منطق پروژه‌های بلاکچینی رو متوجه بشم و معتقدم این موضوع میتونه به تحلیل‌های ما کمک بیشتری کنه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *