اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بازی‌های کریپتویی

لیست شدن توکن داگز دوباره به تعویق افتاد

خبر لیست شدن‌ توکن داگز در صرافی بایننس خیلی از کاربران این بازی را خوشحال کرد اما پلتفرم مذکور در یک اطلاعیه جدید اعلام کرد که لیست شدن توکن آن در بقیه صرافی‌ها به تعویق افتاده‌ است.

خلاصه خبر

  • صرافی بایننس قرار است توکن داگز را لیست کند.
  • لیست شدن‌ این توکن به تعویق افتاد‌ه‌ است.

به گزارش کوین گیپ، صرافی بایننس اعلام کرد که توکن داگز را لیست خواهد کرد. علاوه بر این توکن مذکور قرار است به عنوان پنجاه و هفتمین پروژه لانچ پول بایننس لیست شود. در نتیجه کاربران می‌توانند با استیک کردن FUSD و BNB و تتر توکن داگز را به دست آورند. شایان ذکر است که توکن داگز قرار است ۲۶ آگوست (۵ شهریور) ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در بایننس لیست شود.

تاریخ لیست شدن‌ توکن داگز در بقیه صرافی‌ها هم به ۲۶ آگوست ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران تغییر کرده است. کاربران در حال حاضر باید تا ۲۶ آگوست (۵ شهریور) ساعت ۱۱:۳۰ صبح به وقت تهران منتظر بمانند تا بتوانند توکن‌هایشان را به مقصد کیف پول‌های غیر امانی کلیم (Claim) یا برداشت کنند.

طبق اطلاعات موجود عرضه داگز‌ به ۵۵۰ میلیارد واحد می‌رسد و ۸۱.۵ درصد از آن بدون دوره قفل شدن بین کاربران توزیع می‌شود. ۱۰ درصد از عرضه آن هم بین اعضای تیم توسعه‌دهنده آتی داگز توزیع می‌شود. علاوه بر این ۸.۵ درصد از عرضه این توکن به تامین نقدینگی در صرافی‌‌های متمرکز و غیر متمرکز اختصاص می‌یابد.

توسعه‌دهندگان داگز‌ اعلام کرده‌اند که تاکنون ۴۲.۲ میلیون کاربر برای ایردراپ این بازی واحد شرایط شده‌اند. علاوه بر این آن‌ها به طور میانگین ۹۵۰۰ توکن داگز را دریافت کرده‌اند.

اطلاعیه جدید داگز
اطلاعیه جدید داگز

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی‌های تلگرامی در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در این پلتفرم‌ها نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با بازی‌های تلگرامی ندارد.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

    1. چرا نتاکوین خیلی هم بدتر بود.
      حالا چه مقدار توکن میده آیا همون اندازه که داریم میده.من که ۶۰ کا دارم همون و میده ایا؟!؟!

      1. همون مقدار که توی صفحه اصلی بهتون نمایش میده بهتون توکن میده و چون توکن داگز یه میم کوین حساب میشه قیمتش میتونه توی ساعات اولیه زیاد بالا پایین بشه.
        درزمان عرضه این توکن چون تقاضا برای خریدش کمتر از فروشش هست امکان پایین بودن قیمتش خیلی زیاده و توصیه من اینه که حداقل تا شب یا روز بعدش یا حداقل دوسه روز بعدش اقدام به فروش توکن کنید تا بتونید با یه قیمت بهتر به فروش برسونیدش.
        البته فقط یه پیشنهاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *