تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل بایننس کوین (BNB) امروز ۳ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل BNB نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در تلاش است یک خط مقاومت نزولی در نمودار روزانه‌اش را به حمایت خود تبدیل کند.

خلاصه تحلیل

  • اگر قیمت BNB کاهش یابد و به زیر میانگین‌های متحرک آن برسد؛ نشان می‌دهد که نوسانات آن در رنج ۴۶۰ تا ۶۳۵ دلار همچنان ادامه دارد.
  • خریدران BNB در تلاش هستند خط روند نزولی‌اش را به حمایت آن تبدیل کنند.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت BNB در ۲۱ آگوست (۳۱ شهریور) بعد از رسیدن‌ به مقاومت خط روند نزولی‌اش به شدت افزایش یافت. این امر نشان داد که خریدران BNB در تلاش هستند این سطح را به حمایت آن تبدیل کنند.

تحلیل BNB
تحلیل BNB

افزایش میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۵۴۶ دلار) و شاخص RSI نشان می‌دهد فشار خرید BNB بیشتر از فشار فروش آن است. این امر نشان می‌دهد احتمال رشد BNB تا مقاومت ۶۰۶ دلار وجود دارد. با این حال BNB احتمالاً می‌تواند از این مقاومت عبور کند و حرکت صعودی جدیدی را به سمت مقاومت ۶۳۵ دلار شروع نماید.

برعکس این فرض، اگر قیمت BNB کاهش یابد و به زیر میانگین‌های متحرک آن برسد؛ نشان می‌دهد که نوسانات آن در رنج ۴۶۰ تا ۶۳۵ دلار همچنان ادامه دارد.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *