تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل ریپل امروز ۳ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل ریپل نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در تلاش است از مقاومت مهم و حیاتی ۰.۶۴ دلار عبور کند.

خلاصه تحلیل

  • خریداران ریپل هنوز از بازار آن خارج نشده‌اند.
  • ریپل ممکن است برای مدت بیشتری در رنج ۰.۴۱ تا ۰.۶۴ دلار بماند.

به گزارش کوین تلگراف، ریپل XRP: در تلاش است موقعیت خود در بالای محدوده ۰.۶۰ دلار را حفظ کند. با این حال یک نکته مثبت این است که خریداران ریپل هنوز از بازار آن خارج نشده‌اند.

تحلیل ریپل
تحلیل ریپل

رشد میانگین‌های متحرک و شاخص RSI این ارز دیجیتال نشان می‌دهد که فشار خرید ریپل بیشتر از فشار فروش آن است. در نتیجه احتمال رشد ریپل تا محدوده ۰.۶۴ دلار وجود دارد. با این حال محدوده مذکور ممکن است مانع بزرگی برای ریپل ایجاد کند. اگر قیمت ریپل بعد از رسیدن‌ به مقاومت ۰.۶۴ دلار کاهش یابد اما به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نرسد، نشان می‌دهد احتمال عبور از آن افزایش یافته‌ است.

اگر فروشندگان ریپل جلوی حرکت صعودی آن را بگیرند، احتمال سقوط ریپل تا پایین میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۰.۵۵ دلار) وجود دارد. تحلیل ریپل نشان می‌دهد که در این صورت این ارز دیجیتال ممکن است برای مدت بیشتری در رنج ۰.۴۱ تا ۰.۶۴ دلار بماند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *