اخبار آلت‌کوین‌هااخبار ارزهای دیجیتال

نهنگ‌ها در هفته قبل روی ۳ آلت کوین سرمایه‌گذاری کردند

وب سایت سنتیمت (Santiment) و IntoTheBlock در گزارش هفتگی خود اعلام کرد که نهنگ‌ها در هفته قبل روی ۳ آلت کوین سرمایه‌گذاری کردند.

خلاصه خبر

  • نهنگ‌ها به انباشت پالیگان روی آورده‌اند.
  • اتریوم و لایت کوین هم توجه نهنگ‌ها را به خود جلب کرده است.

به گزارش بی‌این کریپتو، بازار ارزهای دیجیتال در هفته قبل به طور قابل‌توجهی رشد کرد. این اتفاق باعث شد نهنگ‌ها هم دوباره فعال شوند و روی ۳ آلت کوین سرمایه‌گذاریی کنند.

۱. پالیگان

پالیگان در این هفته توجه نهنگ‌ها را به خود جلب کرد. هولدرهای این آلت کوین خود را برای مهاجرت از MATIC به POL در ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) آماده می‌کنند. در هر صورت تعداد آدرس‌ نهنگ‌هایی که بین ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ تا ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ پالیگان دارند؛ به بالاترین رکورد ماهانه خود یعنی ۳۱۶ رسیده‌ است. شایان ذکر است که قیمت پالیگان MATIC: در حال حاضر در نزدیکی محدوده ۰.۵۳ دلار قرار دارد.

انباشت پالیگان توسط نهنگ‌ها آلت کوین
انباشت پالیگان توسط نهنگ‌ها

۲. لایت کوین

در هفته قبل انباشت لایت کوین توسط نهنگ‌ها هم افزایش یافت. داده‌های وب سایت IntoTheBlock نشان می‌دهد که خالص جریان خالص هولدرهای بزرگ لایت کوین طی هفت روز گذشته ۱۴۱ درصد افزایش یافته است. هولدرهای بزرگ به عنوان آدرس هایی تعریف می‌شوند که بیش از ۰.۱ درصد از عرضه در گردش یک توکن را در اختیار دارند. خالص جریان هولدرهای بزرگ فعالیت‌های خرید و فروش این کیف پول‌ها را دنبال می‌کند.

وقتی این شاخص افزایش می‌یابد، نشان می‌دهد که نهنگ‌ها توکن‌های بیشتری انباشت کرده‌اند. این اتفاق یک سیگنال صعودی محسوب می‌شود؛ زیرا افزایش ذخایر هولدرهای بزرگ نشان‌دهنده احساسات صعودی آن‌ها است.

قیمت لایت کوین در حال حاضر در محدوده ۶۵ دلار قرار دارد. تحلیلگران باور دارند که اگر انباشت نهنگ‌ها ادامه یابد، قیمت این آلت کوین می تواند به بالای ۷۰ دلار و یا حتی ۷۳.۸۷ دلار برسد.

انباشت لایت کوین توسط نهنگ‌ها
انباشت لایت کوین توسط نهنگ‌ها

۳. اتریوم

با وجود مقاومت سرخت ۲٬۸۵۰ دلار، نهنگ‌های اتریوم همچنان به انباشت این آلت کوین ادامه داده‌اند. قیمت اتریوم در حال حاضر در محدوده ۲٬۷۶۰ دلار قرار دارد. مهم‌ترین حمایت این ارز دیجیتال هم ۲٬۵۰۰ دلار است.

روند اتریوم در روزهای قبل نهنگ‌ها را از انباشت آن منصرف نکرده است. طبق داده‌های وب سایت سنتیمنت، تعداد آدرس‌ نهنگ‌هایی که بین ۱۰٬۰۰۰ تا ۱۰۰٬۰۰۰ ETH دارند، به ۱٬۰۰۸ رسیده است که بالاترین سطح آن در بیش از یک ماه گذشته است. این انباشت نشان می‌دهد که هولدرهای بزرگ نسبت به آینده ETH خوش بین‌هستند.

انباشت اتریوم توسط نهنگ‌ها
انباشت اتریوم توسط نهنگ‌ها

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *