تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل بیت کوین امروز ۸ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در عبور از مقاومت ۶۵٬۰۰۰ دلاری شکست خورده‌ است.

خلاصه تحلیل

  • بیت کوین در روزهای قبل نتوانست از مقاومت ۶۵٬۰۰۰ دلار عبور کند.
  • خریداران بیت کوین در تلاش هستند تا کف بیت کوین را در محدوده ۵۸٬۰۰ دلار تشکیل دهند.

به گزارش کوین تلگراف، بیت کوین BTS: در روزهای قبل نتوانست از مقاومت ۶۵٬۰۰۰ دلار عبور کند. این اتفاق باعث شد که بیت کوین با اصلاح جدیدی روبه‌رو شود و به زیر میانگین‌های متحرک خود برسد.

تحلیل بیت کوین
تحلیل بیت کوین

خریداران بیت کوین در تلاش هستند تا کف بیت کوین را در محدوده ۵۸٬۰۰ دلار تشکیل دهند. با این حال فشار فروش بیت کوین احتمالاً در نزدیکی میانگین‌های متحرک افزایش می‌یابد. اگر قیمت بیت کوین کاهش یابد یا بعد از برخورد به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۶۰٬۹۰۴ دلار) به حرکت نزولی‌اش ادامه دهد، نشان می‌دهد که فروشندگان آن همچنان کنترل بازار را در اختیار دارند. در این صورت بیت کوین ممکن است تا محدوده ۵۵٬۷۲۴ دلار سقوط کند.

میانگین‌های متحرک مقاومت‌های کوتاه‌مدت بیت کوین هستند و سرمایه‌گذاران باید به شدت مراقب آن‌ها باشند. اگر بیت کوین از این مقاومت‌ها عبور کند، در ادامه می‌تواند دوباره مقاومت ۶۵٬۰۰۰ دلاری را آزمایش کند. طبق تحلیل بیت کوین، عبور از این مقاومت و بسته‌ شدن‌‌ کندل BTC در بالای آن نشان می‌دهد خریداران کنترل بازار را در دست گرفته‌اند.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *