اخبار ارزهای دیجیتالسایر اخبار

بررسی مهم‌ترین رویدادهای این هفته؛ از سخنرانی رییس فدرال رزرو تا راه‌اندازی همستر کامبت!

در این هفته رویدادهای خیلی مهم و البته متفاوتی در انتظار معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال است. به عبارت دقیق‌تر در این هفته رویدادهای مثل سخنرانی رییس فدرال رزرو و همچنین رویدادهای کریپتویی مثل راه‌اندازی همستر کامبت و نهایی شدن‌ ایردراپ داگز برگزار می‌شود. 

خلاصه خبر

  • رییس بانک مرکزی آمریکا در این هفته سخنرانی می‌کند.
  • توکن همستر کامبت در این هفته راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فارکس فکتری، هفته بعد داده‌های اقتصادی زیادی از آمریکا منتشر نمی‌شود. اولین داده مهم شاخص احساسات مصرف‌کننده است که سه‌شنبه ۲۴ سپتامبر (۳ مهر) ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران منتشر می‌شود. شاخص تعداد مدعیان بیمه بیکاری هم پنجشنبه ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) ساعت ۱۶ به وقت تهران منتشر می‌گردد. 

در همین روز ساعت ۱۶:۵۰ به وقت تهران هم جروم پاول، رییس فدرال رزرو، سخنرانی خواهد کرد. شاخص مهم بعدی شاخص Core PCE است که جمعه ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) ساعت ۱۶ به وقت تهران منتشر خواهد شد. پیگیری این داده‌ها مخصوصاً برای معامله‌گران کوتاه‌مدت اهمیت بسیار زیادی دارد.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

با این حال بازار ارزهای دیجیتال هم رویدادهای مهمی در این هفته داد. داده‌های وب سایت کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که هاردفورک ایاس قرار است ۲۵ سپتامبر (۴ مهر) انجام شود. رویداد مهم‌تر احتمالاً راه‌اندازی و لیست شدن توکن همستر کامبت در ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) است.

البته قبل از آن توکن راکی رابیت در ۲۳ سپتامبر (۲ مهر) لیست شده و معاملاتش را آغاز می‌‌کند. ۶ سپتامبر (۵ مهر) آخرین مهلت کلیم داگز هم هست و ایردراپ آن نهایی می‌شود. شایان ذکر است که قیمت داگز در محدوده ۰.۰۰۰۸ دلار قرار دارد و روز قبل حدود ۸ درصد کاهش یافته‌ است.

همستر کامبت ارزهای دیجیتال
نمودار قیمت داگز

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *