اخبار کوتاه ارزهای دیجیتال

فوری: راکی رابیت در صرافی‌ها لیست شد

معاملات توکن راکی رابیت در صرافی‌های ارز دیجیتال با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار به ازای هر واحد RBTC آغاز شد. فصل اول ایردراپ راکی رابیت در ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور) به پایان رسید. این بازی تلگرامی در حال حاضر هم در تلاش است ایردراپ خود را بین کاربران توزیع کند. شایان ذکر است که ۵۰ درصد از عرضه RBTC یعنی ۱۰.۵ تریلیون RBTC به عنوان پاداش بین اعضای جامعه این پلتفرم توزیع می‌شود. اعضای تیم، سرمایه‌گذاران و بخش‌های ذخایر و استیکینگ نیز به ترتیب ۱.۶۸ تریلیون (۸ درصد)، ۱.۰۵ تریلیون (۵ درصد) و ۴۲۰ میلیارد توکن (۲ درصد) دریافت می‌کنند. با این حال توکن‌های این ۳ گروه بعد از ۲۱ ماه بین آن‌ها توزیع می‌شود.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. در برابر وقتی که کاربرا می ذارندو هزینه ای که بابت اینترنت و فیلتر شکن پرداخت می کنند . دستاورد ناچیزی عایدشون می شه . مگر در ادامه با نگهداری اون اتفاقاتی در بازار کریپتو رقم بخوره .که این توکن های ناچیز ارزشمند بشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *