اخبار بازی‌های کریپتویی

نارضایتی کاربران از قیمت پایین و ریزش سریع راکی رابیت

لحظاتی قبل توکن راکی رابیت در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست و قیمت آن مشخص شد. اکنون بسیاری از کاربران از قیمت‌گذاری پایین، ریزش سریع قیمت و کندی ربات راکی رابیت نارضایتی دارند. راکی رابیت در دقایق ابتدایی بازگشایی بازار خود فشار فروش زیادی را تجربه کرده است و با توجه به برداشت تدریجی کاربران از ربات، احتمال دارد این فشار تداوم داشته باشد.

توکن راکی رابیت ساعت ۱۱:۳۰ امروز به وقت در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست شد. قیمت راکی رابیت ابتدا چیزی حدود ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار بود، اما در لحظه نگارش این گزارش، این توکن افتی حدوداً ۳۵ درصدی را تنها در ۳۰ دقیقه تجربه کرده است و با قیمتی حدود ۰.۰۰۰۰۰۷۷ دلار خرید و فروش می‌شود.

با این قیمت پایین، دریافتی برخی از کاربران نیز بسیار اندک خواهد بود. جدای از قیمت‌گذاری پایین، ربات راکی رابیت تقریباً قابل استفاده نیست و بسیار کند عمل می‌کند. فرایند برداشت راکی رابیت قرار است به‌صورت تدریجی باشد؛ یعنی کاربران بر اساس تاریخ واریز تون کوین در تسک‌های ضروری این ایردراپ، به گزینه برداشت دسترسی خواهند داشت. به همین خاطر، انتظار می‌رود فشار فروش کنونی در بازار راکی رابیت طی ساعات پیش رو همچنان ادامه داشت باشد.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

محمدامین علی‌یاری

از سال ۲۰۲۰ به‌عنوان نویسنده محتوا، خبرنگار و محقق توی فضای ارزهای دیجیتال و بلاکچین فعالیت می‌کنم. علاقه‌مند به پیداکردن پروژه‌های نوآورانه‌ای هستم که روی کاربردپذیری کریپتو تمرکز دارن. بعضی وقت‌ها ترید هم می‌کنم، اما بیشتر طرفدار سرمایه‌گذاری بلندمدت هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *