اخبار بازی‌های کریپتویی

چرا نمی‌توان راکی رابیت را برداشت کرد؟ بررسی مشکل عدم ارسال کد و باز نشدن ربات

با شروع توزیع ایردراپ راکی رابیت، بسیار از کاربران با مشکلاتی در برداشت توکن‌های خود از ربات مواجه هستند. در این مطلب دلیل مشکلات برداشت راکی رابیت را بررسی و به راهکارهای آنها اشاره کرده‌ایم.

مشکل باز نشدن ربات

باز نشدن ربات راکی رابیت به دلیل ترافیک زیاد کاربر و شلوغی این برنامه است. تنها کاری که می‌توان انجام داد تلاش‌ها چندباره برای باز کردن ربات است. اگر هم عجله‌ای برای برداشت توکن‌های خود ندارید می‌توانید در زمانی دیگر به ربات مراجعه کنید.

مشکل عدم ارسال کد برداشت

یکی از مراحل برداشت راکی رابیت از ربات وارد کردن کدی است که توسط ربات ارسال می‌شود. توجه داشته باشید این کد تنها در صورتی برای شما ارسال می‌شود که به تاریخ مقرر برای برداشت توکن‌های خود رسیده باشید. این تاریخ در پایین صفحه برداشت قابل مشاهده است. مثلاً اگر گفته شده است امکان برداشت ساعت ۲۱:۳۰ امروز برای شما باز می‌شود، باید در این ساعت به بازی مراجعه کرده، کد را دریافت و در نهایت روی Confirm Withdraw بزنید. اگر زودتر از زمان مقرر به بازی مراجعه کند نه می‌توانید کد را دریافت کنید نه دکمه Confirm Withdraw برای شما فعال می‌شود.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

برای راهنمایی بیشتر جهت برداشت و فروش توکن RBTC می‌توانید مطلب آموزش برداشت راکی رابیت را مطالعه کنید.

محمدامین علی‌یاری

از سال ۲۰۲۰ به‌عنوان نویسنده محتوا، خبرنگار و محقق توی فضای ارزهای دیجیتال و بلاکچین فعالیت می‌کنم. علاقه‌مند به پیداکردن پروژه‌های نوآورانه‌ای هستم که روی کاربردپذیری کریپتو تمرکز دارن. بعضی وقت‌ها ترید هم می‌کنم، اما بیشتر طرفدار سرمایه‌گذاری بلندمدت هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *