اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بازی‌های کریپتویی

اطلاعیه مهم راکی رابیت درباره برداشت‌ها

بازی راکی رابیت اطلاعیه مهمی را درباره نحوه مدیریت و پردازش برداشت‌های کاربرانش منتشر کرده است.

خلاصه خبر

  • توسعه‌دهندگان شبکه TON درخواست کرده‌اند که تراکنش‌های راکی رابیت مدیریت شود.
  • همه درخواست‌های برداشت راکی‌ رابیت به ترتیبی که دریافت شده‌اند، در حال پردازش هستند.

بازی راکی رابیت اعلام کرد که توسعه‌دهندگان آن به سختی کار می‌کنند تا تراکنش‌های کاربران را در سریع‌ترین زمان ممکن پردازش کنند. با این حال، آن‌ها روی چند نکته مهم تاکید کرده‌اند.

برای مثال آن‌ها خاطرنشان کردند که به خاطر همزمانی ایردراپ راکی‌ رابیت و ۲ پروژه دیگر، تیم شبکه TON درخواست کرده است که تراکنش‌ها با دقت مدیریت شود. به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان شبکه تون در تلاش هستند تا از هرگونه اختلال در کل شبکه جلوگیری کنند. به خاطر همین توسعه‌دهندگان راکی رابیت در حال مدیریت و کنترل تراکنش‌های توکن خود هستند.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

همه درخواست‌های برداشت راکی‌ رابیت به ترتیبی که دریافت شده‌اند، در حال پردازش هستند. با توجه به افزایش درخواست‌ها، توسعه‌دهندگان راکی رابیت در تلاش هستند تا آن‌ها را به سرعت پردازش کرده و به شبکه ارسال کنند.  با این حال، توسعه‌دهندگان بازی مذکور با محدودیت‌های خاصی مواجه هستند و باید از بارگذاری بیش از حد تراکنش‌ها جلوگیری کنند. در نتیجه ممکن است بین درخواست کاربران و نمایش تراکنش در کیف پول آن‌ها تاخیر وجود داشته باشد.

اطلاعیه راکی رابیت
اطلاعیه راکی رابیت

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *