اخبار بازی‌های کریپتویی

هشدار: مراقب توکن‌های جعلی همستر کامبت در تون کیپر باشید

هم‌زمان با شروع واریز توکن‌های ایردراپ همستر کامبت به کیف پول‌های شخصی کاربران مثل تون کیپر، برخی گزارش‌ها از واریز توکن‌های جعلی، تأییدنشده، ناشناس و هم‌نام با همستر به کیف پول اشخاص خبر می‌دهد. کاربران باید مراقب این توکن‌های جعلی باشند و تحت هیچ شرایطی اقدام به جابه‌جایی با فروش آنها نکنند.

برای تشخیص توکن‌های جعلی از توکن‌های واقعی همستر کامبت، چند نکته مهم را در نظر داشته باشید:

  • اگر از قبل کیف پول خود را به همستر وصل نکرده باشید، بدون اقدام خودتان توکنی دریافت نخواهید کرد.
  • در صورتی که قبلاً کیف پول و روش برداشت خود را در همستر انتخاب کرده باشید، مقدار واریزی به تون کیپر باید دقیقاً برابر با چیزی باشد که در ربات همستر به شما نمایش داده می‌شود.
  • زیر توکن‌های جعلی به‌طور معمول عبارت Unverified Token نمایش داده می‌شود.
  • نماد توکن‌های جعلی ممکن است تفاوت اندکی با توکن اصلی داشته باشد. مثلاً نوشتن HMSTR به‌صورت $HMSTR.

در صورت مشاهده این توکن‌های مشکوک در تون کیپر یا سایر کیف پول‌ها، تحت هیچ شرایطی روی لینک‌های احتمالی همراه با آنها کلیک نکرده و به هیچ وجه اقدام به فروش یا انتقال آنها نکنید.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

محمدامین علی‌یاری

از سال ۲۰۲۰ به‌عنوان نویسنده محتوا، خبرنگار و محقق توی فضای ارزهای دیجیتال و بلاکچین فعالیت می‌کنم. علاقه‌مند به پیداکردن پروژه‌های نوآورانه‌ای هستم که روی کاربردپذیری کریپتو تمرکز دارن. بعضی وقت‌ها ترید هم می‌کنم، اما بیشتر طرفدار سرمایه‌گذاری بلندمدت هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *