اخبار بازی‌های کریپتویی

هشدار: مراقب ربات‌های جعلی فروش همستر کامبت باشید

هم‌زمان با شروع معاملات توکن همستر کامبت در صرافی‌های ارز دیجیتال، گزارش‌هایی از فعالیت بازارهای غیررسمی و مشکوک برای خرید و فروش ارز همستر منتشر شده است. ربات‌های تلگرامی ناشناس یکی از انواع این بازارهای غیررسمی و خطرناک هستند.

بسیاری از کاربران که دنبال‌کننده بازی همستر کامبت بودند، از قیمت‌گذاری پایین این توکن ناراضی هستند. برخی افراد در سطح تلگرام از این احساس سوءاستفاده کرده و با انتشار پیام‌هایی با مضنون «فروش همستر کامبت با قیمت واقعی» یا «فروش همستر کامبت با قیمت ۰.۳ دلار» به دنبال فریب کاربران کمتر آشنا با فضای ارزهای دیجیتال هستند.

تصویر زیر، نمونه تبلیغ یکی از ربات‌های جعلی فعال در تلگرام است که ادعا می‌کند توکن‌های همستر کاربران را با قیمتی بالاتر از ارزش فعالی این رمزارز در صرافی‌های خریداری می‌کند. از قیمت‌های نجومی و شکل ویروسی تبلیغ این ربات‌ها، کاملاً مشخص است که تنها با هدف سوءاستفاده از کاربران کم‌تجربه طراحی شده‌اند.

توجه داشته باشید که هرگونه تعامل با این ربات‌ها، خصوصاً اتصال کیف پول، دادن رمز عبور حساب‌های حساس یا عبارت بازیابی کیف پول‌های شخصی به این ربات‌ها یا موارد مشابه آن، به از دست رفتن سرمایه شما منجر خواهد شد. تحت هیچ شرایط از این بسترها برای خرید یا فروش ارزهای دیجیتال استفاده نکنید. در صورت تمایل به معامله ارزهای دیجیتال، می‌توانید به بازارهای رسمی، مانند پلتفرم‌های مبادله رمزارز مطرح فعال در داخل کشور مراجعه کنید.

محمدامین علی‌یاری

از سال ۲۰۲۰ به‌عنوان نویسنده محتوا، خبرنگار و محقق توی فضای ارزهای دیجیتال و بلاکچین فعالیت می‌کنم. علاقه‌مند به پیداکردن پروژه‌های نوآورانه‌ای هستم که روی کاربردپذیری کریپتو تمرکز دارن. بعضی وقت‌ها ترید هم می‌کنم، اما بیشتر طرفدار سرمایه‌گذاری بلندمدت هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *