اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بازی‌های کریپتویی

تحلیل همستر کامبت؛ آیا قیمت HMSTR مثل نات کوین ناگهان رشد می‌کند؟

ریزش شدید قیمت همستر کامبت بعد از راه‌اندازی آن بسیاری از معامله‌گران را ناامید کرد. حال بعضی از معامله‌گران امیدوارند که این توکن بتواند مثل نات کوین بعد از ریزش مذکور، با رشد نسبتاً خوبی روبه‌رو شود.

خلاصه تحلیل

  • نتظارات کاربران از همستر‌ کامبت در ابتدا خیلی زیاد بود.
  • تحلیلگران باور دارند که قیمت همستر‌ کامبت ابتدا باید از مقاومت ۰.۰۰۸ دلاری عبور  کند.

به گزارش کوین گیپ، انتظارات کاربران از همستر‌ کامبت در ابتدا خیلی زیاد بود و مارکت کپ آن به رکورد ۵۰۰ میلیون دلار رسید. با این حال، پس از توزیع ایردراپ همستر کامبت قیمت این توکن ۴۶ درصد کاهش یافت و بسیاری از سرمایه‌گذاران را ناامید کرد.

با وجود این بسیاری از هولدرهای این توکن امیدوارند که قیمت آن با مشارکت جامعه و فعالیت‌های سفته‌بازی سرمایه‌گذاران بزرگ رشد کند. علاوه بر این، لیست شدن‌ همستر کامبت در چند صرافی جدید امید آن‌ها را تقویت کرده است. این اتفاق حجم معاملات همستر‌ کامبت را به شدت افزایش داده‌ اما به نظر می‌رسد که تاثیر مثبت زیادی روی قیمت آن نگذاشته‌ است.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

به عبارت دقیق‌تر قیمت همستر کامبت همچنان در محدوده ۰.۰۰۴ دلار قرار دارد که خیلی کم‌تر از رکورد ۰.۰۱ دلاری آن در یک هفته پیش است. این امر نشان می‌دهد که قیمت همستر‌ کامبت نسبت به اوج آن ۵۱.۹ درصد کاهش یافته‌ است.

تحلیلگران باور دارند که اگر قیمت همستر کامبت از مقاومت ۰.۰۰۸ دلاری عبور  کند، ممکن است حرکت صعودی خوبی ایجاد کند. چنین اتفاقی احتمالاً می‌تواند توکن مذکور را به سطح ۰.۰۱ دلار برساند.

قیمت همستر کامبت
قیمت همستر‌ کامبت

کریپتو هانتر (Crypto Hunter)، تحلیلگر بازار کریپتو، احتمال رشد همستر کامبت مثل نات کوین را مطرح کرده است. توکن NOT به دنبال ایردراپ آن در اوایل سال جاری ۸۰ درصد کاهش یافت. با این حال، این توکن پس از کاهش قیمت اولیه، ۵ برابر شد. نمودار کریپتو هانتر نشان می‌دهد که شباهت نسبتاً خوبی بین روند HMSTR و NOT وجود دارد.

با این حال همستر کامبت برای رسیدن‌ به این هدف به مشارکت جامعه خود نیاز دارد. از طرفی ناامیدی کاربران آن از نحوه توزیع ایردراپ و توکنومیکس HMSTR باعث شده‌ است که رسیدن‌ به چنین مشارکتی بسیار سخت شود.

تشابه روند HMSTR و NOT
تشابه روند HMSTR و NOT

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *