تسک‌های بازی‌های کریپتویی

کد یوتیوب کتز امروز ۱۴ مهر + کد تمام تسک‌های قبلی

در بخش تسک‌های بازی کتز (Cats) ویدیوهایی قرار دارد که با مشاهده و وارد کردن کد یا جواب هر کدام از آنها می‌توانید ۵۰۰ سکه رایگان در بازی دریافت کنید. در این مطلب کد یوتیوب امروز کتس و کد تمام تسک‌های قبلی بازی قرار داده شده است.

کد ویدیوهای ۱۴ مهر کتز

نام ویدیوجواب
How to Make 10X On Crypto Part 2AUCTION
How to Make 10X On CryptoABSTRACT
Future Trading Part 2WEI
Future Trading Part 1AIRNODE
FREE Cryptodip
Boost Your Cats Earningsdildo

آموزش وارد کردن کد ویدیوهای کتس

برای وارد کردن کد ویدیوهای کتز از صفحه Home بازی بین تسک‌های مختلف دنبال مواردی بگردید که آیکون یویتوب یا ویدیو مقابل آنها قرار گرفته است. سپس تسک مورد نظر را انتخاب کنید و روی دکمه Watch video بزنید. پس از تماشای ویدیو به بازی برگشته و کد یا جواب آن را با کمک جدول بالا وارد کرده و در نهایت روی دکمه Check answer بزنید تا ۵۰۰ کتز به موجودی شما اضافه شود. توجه داشته باشید که بعد از زدن دکمه Watch video باید مقدار صبر کنید و نمی‌توانید بلافاصله کد ویدیو را وارد کنید.

کد جواب ویدیوهای یوتیوب کتس

ثبت نام سریع در نوبیتکس

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

محمدامین علی‌یاری

از سال ۲۰۲۰ به‌عنوان نویسنده محتوا، خبرنگار و محقق توی فضای ارزهای دیجیتال و بلاکچین فعالیت می‌کنم. علاقه‌مند به پیداکردن پروژه‌های نوآورانه‌ای هستم که روی کاربردپذیری کریپتو تمرکز دارن. بعضی وقت‌ها ترید هم می‌کنم، اما بیشتر طرفدار سرمایه‌گذاری بلندمدت هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *