تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل داگز؛ ۹۹ درصد از هولدرهای DOGS در ضرر هستند!

تقریباً ۹۹ درصد از هولدرهای توکن داگز در حال حاضر در ضرر هستند. همین مسئله تحلیل قیمت DOGS را تا حدودی چالش‌برانگیز می‌کند.

خلاصه تحلیل

  • توکن داگز‌ در ۲۶ آگوست (۵ شهریور) با عرضه حدود ۴۰ میلیارد واحدی راه‌اندازی شد.
  • یکی از دلایلی که نشان می‌دهد قیمت داگز‌ ممکن است دوباره کاهش یابد، حجم معاملات آن است.

به گزارش بی‌این کریپتو، داگز‌ DOGS: به محض لیست شدن‌ در صرافی‌ها تحت فشار فروش زیادی قرار گرفت. همین مسئله پیش‌بینی آینده آن را دشوار کرده است.

توکن داگز‌ در ۲۶ آگوست (۵ شهریور) با عرضه حدود ۴۰ میلیارد واحدی راه‌اندازی شد. ایردراپ این توکن هم بین ۱۷ میلیون کاربر تلگرام توزیع شد. قیمت داگز ابتدا به رکورد ۰.۰۰۱۷ دلار رسید اما از آن زمان تاکنون ۵۶ درصد سقوط کرده است.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

از طرفی شاخص GIOM نشان می‌دهد که تقریباً ۹۹ درصد از هولدرهای داگز‌ در ضرر هستند؛ زیرا آدرس‌های زیادی این توکن را بین ۰.۰۰۰۰۷۹ تا ۰.۰۰۱۳ دلار خریداری کردند.

شاخص GIOM داگز
شاخص GIOM داگز

دلیل دیگری که نشان می‌دهد قیمت داگز‌ ممکن است دوباره کاهش یابد، حجم معاملات آن است. زمانی که این میم کوین عرضه شد، حجم معاملات آن بیش از ۱ میلیارد دلار بود. با این حال حجم معاملات توکن مذکور در حال حاضر به ۸۸.۶۵ میلیون دلار رسیده‌ است. مسئله این است که حجم معاملات پایین بازیابی قیمت داگز را تا حدود زیادی سخت می‌‌کند.

حجم معاملات داگز
حجم معاملات داگز

باندهای بولینگر (BB) در اطراف DOGS منقبض شده‌اند. این امر نشان می‌دهد که نوسانات DOGS در حال حاضر کم است و قیمت آن ممکن است بدون تجربه نوسانات قابل‌توجه در رنج فعلی باقی بماند.

وقتی باندهای بولینگر گسترش می‌یابند، معمولاً نشان‌دهنده نوسانات بالا و پتانسیل تغییرات چشمگیر هستند. با این حال با انقباض BB، به نظر می‌رسد بازار منتظر ثبات یا کاهش قیمت داگز در کوتاه‌مدت است.

با توجه به حرکت فعلی DOGS، احتمال ریزش آن تا محدوده ۰.۰۰۰۶ دلار وجود دارد. البته اگر سرمایه‌گذاران وارد عمل شوند و به خرید داگز ادامه دهند، روند آن می‌تواند معکوس شود. در این سناریو، ارزش DOGS ممکن است به ۰.۰۰۰۸۱ دلار یا حتی ۰.۰۰۱۰ دلار برسد.

نمودار قیمت داگز
نمودار قیمت داگز

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *