اخبار بازی‌های کریپتویی

پازل داگز چیست و چگونه آن را حل کنیم؟ دریافت جایزه ۱۳ میلیون توکن DOGS

ربات تلگرامی داگز که مدتی از ایردراپ آن می‌گذارد، برای فعال‌کردن دوباره کاربران خود یک بازی گروهی جدید راه‌اندازی کرده است. در این بازی، رمز یا عبارت بازیابی یک کیف پول حاوی ۱۳ میلیون توکن DOGS مخفی شده است که کاربران باید از طریق دنبال کردن پست‌های داگز در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر و جست‌وجو در تصاویر، آنها را پیدا کنند. برنده نهایی این جایزه، اولین شخص یا گروهی است که موفق شود به این کیف پول دسترسی پیدا کند. در این مطلب از مجله نوبیتکس، بازی جدید داگز را بررسی کرده‌ایم و نحوه شرکت در آن را توضیح می‌دهیم.

پازل داگز چیست؟

پازل داگز، Dogs Puzzle یا DOGS Treasure Hunt یک طرح جدید است که توسعه‌دهندگان بازی داگز با هدف فعال‌کردن دوباره کاربران این ربات و همین‌طور جذب کاربر به شبکه‌های اجتماعی این پروژه، یعنی اینستاگرام و توییتر راه‌اندازی کرده‌اند. طراحی بازی به این صورت است که ۲۴ کلمه بازیابی یا همان رمز یک کیف پول واقعی حاوی ۱۳ میلیون توکن داگز (حدود ۵۰۰ میلیون تومان با قیمت فعلی) مخفی شده که کاربران باید هر روز با استفاده از تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی داگز منتشر می‌شود آن را حدس بزنند.

برای مثال، تاکنون سه تصویر زیر در شبکه‌های اجتماعی داگز منتشر شده است. همان‌طور که می‌بینید، در یکی از آن تصاویر نام چند شهر جهان آمده است و کلمه روز اول ممکن است نام یکی از این شهرها باشد.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

فهمیدن اینکه کلمه هر روز درست حدس زده شده است یا نه فعلاً ممکن نیست، اما داگز هفته آینده یک ربات برای چک‌کردن جواب‌ها ارائه می‌کند که کار کاربران را تا حدی راحت‌تر خواهد کرد.

نحوه شرکت در بازی پازل داگز

برای انجام بازی نیاز به ثبت کلمات در جای خاصی مانند شبکه‌های اجتماعی داگز نیست. فقط باید با توجه به تصاویر حدس بزنید کدام کلمه مربوط به تصویر می‌تواند یکی از کلمات رمز ۲۴ کلمه‌ای کیف پول این مسابقه باشد. برنده نهایی در واقعی کسی است که قبل از همه موفق به حدس درست تمام کلمات، ورود به کیف پول و برداشت دارایی‌ها شود. با توجه تعداد زیاد کاربران داگز، افراد به‌طور معمول شانس کمی برای برنده‌شدن دارند، اما به‌عنوان یک سرگرمی، می‌تواند بازی جالبی باشد. به‌عنوان یک ایده، تیم داگز پیشنهاد کرده است که به‌صورت گروهی برای پیدا کردن رمز این کیف پول تلاش کنید تا به این صورت شانس بیشتری داشته باشید و در نهایت بتوانید جایزه را بین اعضای گروه خود تقسیم کنید.

به‌طور کلی برای شرکت در بازی می‌توانید صفحه‌های داگز در شبکه‌های اجتماعی زیر را دنبال و پست روزانه مربوط به بازی را بررسی کنید:

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

محمدامین علی‌یاری

از سال ۲۰۲۰ به‌عنوان نویسنده محتوا، خبرنگار و محقق توی فضای ارزهای دیجیتال و بلاکچین فعالیت می‌کنم. علاقه‌مند به پیداکردن پروژه‌های نوآورانه‌ای هستم که روی کاربردپذیری کریپتو تمرکز دارن. بعضی وقت‌ها ترید هم می‌کنم، اما بیشتر طرفدار سرمایه‌گذاری بلندمدت هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *