اخبار ارزهای دیجیتال

توسعه‌دهندگان شیبا اینو نسخه‌ بتا شبکه‌ Shibarium L2 را منتشر خواهند کرد

توسعه‌دهندگان میم-کوین توکن شیبا اینو آپدیتی منتشر کردند که در آن به کامینیوتی شیبا اینو اعلام می‌کرد، انتشار نسخه‌ی بتا شیباریوم Shibarium به زودی انجام می‌شود. شیباریوم راهکار لایه‌ دومی‌ شبکه‌ی شیبا است که روی شبکه‌ی اصلی اتریوم اجرا می‌شود.

توسعه‌دهندگان تاریخ دقیقی برای این لانچ خود ارائه ندادند. تنها پاسخ به تمامی سوال‌ها درباره‌ی تاریخ دقیق این انتشار، «به زودی!» بود.

در این اعلامیه توسعه دهندگان شیبا اطلاعاتی درباره‌ بلاکچین‌های لایه دوم ارائه کرده‌اند. آن‌ها تاکید کردند که شیباریوم برای این توسعه‌ داده شده که بتواند به کامینیوتی شیبا ابزاری برای ساخت پروژه و رشد آن ارائه دهد تا چشم‌انداز بنیان‌گذار آن محقق شود. خیلی ‌ها معتقدند که خلق شیباریوم قرار نیست تاثیری بر قیمت میم‌کوین شیبا و همچنین افزایش خرید ارز دیجیتال شیبا بگذارد؛ اما توسعه‌دهندگان معتقدند که این مسئله هدف اصلی آن‌ها نبوده است. آن‌ها نوشته‌اند:

          «صبوری لازم است! برخی می‌گویند شیباریوم ابزاری برای پامپ قیمت است؛ اما تمرکز پروژه هیچ وقت روی این موضوع نبوده و نخواهد بود.»

در عوض توسعه‌دهندگان خاطرنشان کردند که هدف به روز رسانی جدید در زیر ساخت‌ها این است که «اکوسیستم شیبا را متحول کند». این کار را به شکل‌های زیر انجام می‌دهند:‌

  • با حذف موانع انجام تراکنش‌های کوچک
  •  بهبود سرعت تراکنش‌ها
  •  اجازه‌ی توسعه‌ی Dappها
  •  یکپارچه‌ سازی توکن‌های غیرمثلی یا ‌NFTها

نکته‌ی مهم این به روز رسانی چیزی است که مدت‌هاست کاربران پروژه از آن‌ها تقاضا دارند: ساخت مکانیزمی برای توکن‌ سوزی شیبا.» توسعه‌دهندگان در این باره گفته‌اند که «تمامی تراکنش‌های شبکه زین پس یک توکن سوزی ضمنی خواهند داشت». این مکانیزم تنها زمانی رخ می‌دهد که تراکنش در داخل شبکه انجام شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *