اخبار ارزهای دیجیتال

سوشی سوآپ در نظر دارد تا تجمیع کننده‌ DEX و انکوباتور غیرمتمرکز را در Q1 ارائه دهد

جرد گری |‌ Jared Gray، مدیر ارشد سوشی سواپ، اعلام کرد که با هدف بهبود چشم‌انداز، سوشی سوآپ قصد دارد تا سهم بازار خود را در سال ۲۰۲۳ ده برابر کند.

پلتفرم پیشروی صرافی غیرمتمرکز (DEX) ،سوشی سوآپ، به دنبال افزایش ده برابری سهم بازار خود، تلاش می‌کند تا روتر تجمیع کننده‌ی DEX و انکیوباتور غیرمتمرکز خود را در اولین فصل ۲۰۲۳ ارائه کند.

مدیر ارشد سوشی سوآپ، از جزئیات برنامه‌ی خود برای این پلتفرم DEX در قالب ۱۶ بیانیه‌ی شرکت به نام «احیای مجدد سوشی»‌ در ماه ژانویه خبر داد. بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، سوشی سوآپ در حال کار روی لیکوئیدیتی بیشتر، قیمت‌گذاری بهینه، توکنومیک پایدار و پلتفرمی ساده‌تر برای کاربرانش است.

بر اساس گفته‌های گری در یک گزارش، این نوآوری کمک می‌کند تا لیکوئیدیتی استخرهای سوشی افزایش یابد و به فراهم‌کنندگان لیکوئیدیتی اجازه‌ می‌دهد تا از افزایش حجم و کارمزدهای سوآپ بهره مند شوند.

علاوه بر این‌ها، سوشی در نظر دارد تا اصلاح «مدل توکنومیک» خود را در دستور کار قرار دهد. در نتیجه‌ی این اقدام، «یک مکانیزم توکن‌ سوزی» و «نیز پاداش‌هایی بر مبنای انتشار توکن SUSHI استیک شده» معرفی خواهند شد. سوشی در نهایت انکوباتور غیرمتمرکز خود را به نام سوشی استودیوز که برای کمک به توسعه‌ی بسیاری از پروژه‌های موقتا محرمانه | Stealth ایجاد شده، به طور کامل لانچ خواهد کرد. گری می‌گوید:

سوشی استودیوز به DAO اجازه‌ی لانچ پروژه‌هایی مستقل از بودجه را بدون ایجاد مزاحمت برای هسته‌ی مرکزی DEX، خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *