اخبار ارزهای دیجیتال

پولکادات (DOT) با 3 ارتقاء اساسی در آینده‌ نزدیک به دنبال بهبود عملکرد خود است

اکوسیستم پولکادات (DOT) در حال کار روی دستیابی به عملکردهای جدید از طریق چند ارتقاء پروتکل که قرار است به زودی انجام شوند، است.

بر اساس رشته‌توییت جدید Bill Laboon، یکی از اعضای Kusama Council، حداقل دو پیشنهاد اساسی برای تقویت عملکرد شبکه، مورد تایید بیش از 95٪ رأی‌دهندگان قرار گرفته است.

اولین پیشنهاد، با نام رفراندوم 101 که جایزه قراردادهای هوشمند Wasm را تایید می‌کند، با وجود اینکه حدود 14 روز دیگر فرصت برای رای دادن باقی مانده است، با رای مثبت 99% رای‌دهندگان همراه شده است. جایزه‌ی قراردادهای هوشمند Wasm موجب ایمن‌تر شدن زنجیره‌های Parachain پولکادات می‌شود.

“رفراندوم 101، با تأیید جایزه قراردادهای هوشمند Wasm (پاداش #19)، در حال حاضر با 99٪ موافق و 14 روز باقی مانده برای رای‌گیری به تصویب می‌رسد.”

-Bill Laboon | W3F (@BillLaboon)

13 فوریه 2023

رفراندوم‌های 103 و 104 نیز که به دنبال باز کردن پاراچین Zeitgeist هستند، در حال حاضر با 98% موافق و 19 روز مانده باقی‌مانده برای رأی گیری، در حال تصویب است. این ارتقاهای جدید موجب بهبود در دموکراتیزه کردن حکومت برای بلاک‌چین‌های زیرلایه در شبکه پولکادات می‌شود.

علاوه بر این پیشنهادی نیز برای افزایش حداقل تعداد اعتبارسنجی‌های فعال در شبکه پولکادات به 500 وجود دارد. این امر زمان اعتبارسنجی تراکنش‌ها را افزایش می‌دهد و در عین حال رویدادهایی را که باعث می‌شوند پولکادات یک شبکه‌ی بلاک‌چین بسیار پاسخگو و کاربردی باقی بماند به سرعت ردیابی می‌کند.

چشم انداز قیمت پولکادات

پولکادات در زمان نگارش این مقاله، روندی نزولی را تجربه می‌کند. این ارز با افت 4.17 درصدی در 24 ساعت گذشته و 8.29 درصدی در هفته‌ی گذشته اکنون با قیمت 6.06$ معامله می‌شود؛ اما با توجه به چنین اتفاقاتی برخی تحلیلگران معتقدند که قیمت پولکادات می‌تواند روندی صعودی در پیش بگیرد. با این وجود باید منتظر بود و دید که قیمت این ارز چگونه به این اتفاقات واکنش نشان خواهد داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *