اخبار آلت‌کوین‌هااخبار ارزهای دیجیتال

جابه‌جایی ۹۹۰ میلیون DOGE در چند ساعت گذشته؛ دامپ جدیدی در راه است؟

تعداد زیادی دوج کوین (DOGE) بین کیف پول‌های ناشناس منتقل شده و توجه معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است.

خلاصهٔ خبر

  • حدود یک میلیارد دوج کوین در چند ساعت بین کیف پول‌های مختلف جابه‌جا شده‌اند.
  • جامعه دوج کوین گمانه‌زنی‌هایی در مورد احتمال ریزش قیمت این ارز مطرح کرده‌اند.

داده‌های وب سایت ویل آلرت (Whale Alert) نشان می‌دهد که چند ساعت پیش تعداد زیادی توکن DOGE بین کیف پول‌های ناشناس جابه‌جا شده است. دوج کوین در حال حاضر در تلاش است از یک رنج معاملاتی خارج شود اما تاکنون موفق نشده است.

ویل آلرت در توییت جدید خود اعلام کرد که یک آدرس ناشناس مقدار زیادی DOGE را به یک آدرس ناشناس دیگر منتقل کرده است. این پلتفرم تاکید کرد:

۹۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰ توکن DOGE جابه‌جا شده است. در حال حاضر ارزش این توکن‌ها به ۷۹٬۷۵۷٬۸۴۲ دلار می‌رسد.

داده‌های ویل آلرت نشان می‌دهد که این توکن‌ها در ۱۱ تراکنش جابه‌جا شده‌اند و هر کدام از آن‌ها ۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰ توکن را در برداشتند.

البته این اولین باری نیست که نهنگ‌ها تعداد زیادی DOGE را جابه‌جا می‌کنند. در ۹ ژانویه (۱۹ دی) هم ۱ میلیارد DOGE از صرافی بایننس خارج شده بود و در ۲۶ دسامبر ۲۰۲۳ (۵ دی) هم همین مقدار DOGE جابه‌جا شده بود.

انتقال ۹۹۰ میلیون DOGE بحث زیادی را بین اعضای جامعه آن ایجاد کرده است. هولدرهای این ارز دیجیتال زیر توییت ویل آلرت درباره مبدا و مقصد این تراکنش‌ها سوال پرسیده‌اند و بعضی از آن‌ها هم اعلام کرده‌اند که این تراکنش نشان می‌دهد دامپ DOGE شروع شده است.

با این حال، قیمت دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته تنها ۰.۲ درصد رشد کرده و به ۰.۰۸۱۵ دلار رسیده است. این میم کوین از روز یکشنبه در تلاش بود از مقاومت ۰.۰۸۱۶ دلاری خود عبور کند و به رالی‌اش ادامه دهد. با این وجود، DOGE تاکنون به هدف خود نرسیده و بعد از رالی‌های کوتاه‌مدت باز هم کاهش یافته است.

ایلان ماسک (Elon Musk)، در مصاحبه جدید خود اعلام کرد همچنان DOGE را هولد می‌کند و ذخایر خود را نفروخته است. با توجه به اینکه شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) مجوز انتقال پول را از ایالت‌های آمریکا دریافت کرده است، هولدرهای DOGE امیدوارند این ارز دیجیتال هم به سرویس پرداخت آن اضافه شود. با وجود این ماسک تاکنون پاسخ این سوال را به طور رسمی اعلام نکرده است.

 

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

مجید جهادی

از سال ۲۰۱۸ در فضای رمزارزها فعال هستم. تریدر نیستم؛ اما وقت زیادی رو صرف بررسی پروژه‌های باحال کریپتویی می‌کنم و روشون سرمایه‌گذاری بلندمدت می‌کنم. در حال حاضر به‌عنوان مدیر شبکه‌های اجتماعی نوبیتکس فعال هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 4 =